wtorek, 28 maja 2019

Szydełkowy worek


Wszyscy mają więc ja też :-) Worek wykonany szydełkiem na bazie "kwadraru babuni" staje się hitem tego lata. Niezależnie od tego, że mam kilka zaczętych projektów nie mogłam dłużej się opierać ... po prostu musiałam :-) 






Mój worek ma wymiary 34 x 40 cm (bez uszu) Uszy mają 50 cm dzięki czemu można swobodnie zakładać go na ramię. Uszy są z eko - skórki od starej torebki (zachomikowane dawno temu, teraz się przydały). Siatkę zrobiłam z dość grubej bawełny z domowych zapasów szydełkiem 4 mm. Dla ozdoby chwościk i gotowe.
Wzorów jest bardzo dużo w sieci. Są też filmy na YT, chociażby tu: >>> KLIK
Przeglądając Pinterest znalazłam też takie schematy:




Siatkę robi się szybko. Nie wymaga dużego skupienia. Już wiem, że to nie ostatnia w tym sezonie, bo ledwo ją uchowałam, żeby zrobić fotki do bloga. Już ją "zaklepała" bratowa :-) 
Muszę trochę ogarnąć swój robótkowy chaos . Za dużo mam robótek tzw. równoległych. Chociażby takie mgiełki. 


Z drugiej strony mam możliwość robótkowania w zależności od nastroju coraz to coś innego :-) 

Na koniec serdecznie pozdrawiam. Pochwalcie się w komentarzach jak już macie swoje podobne letnie worki :-) 






15 komentarzy:

  1. Także widziałam już takie worki-siatki. Twój z uszami od torebki wygląda super!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny letni gadżet 😀pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała torba-worek!!! Dla nas kobiet każda nowa torba to skarb. Warto takie dziergać i komponować do swoich kreacji! Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie mam, ale też chcę mieć! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa genialny ten worek , mam na niego ochotę... ale mam 4 inne robótki zaczęta :-) .. i co ma zacząć piątą ??
    Dzięki za linki do wzorów
    Twoje mgiełki zapowiadają się rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna siatka, a ja wywaliłam 2 torby,mogłam uchwyty zostawic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa!
    Foliówki będą znikać, więc takie worki będą niezastąpione.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper wyszla :))) Ech nie pozostaje mi nic jak tez sprobowac taka sobie zrobic ,zeby na lato miec :)) Mgiełki Cuuudowne :))) Pozdrawiam Cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. oj zmotywowałaś mnie - fajna torba! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torba. Nie dziwię się, że od razu została zabrana :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna torebka! Ewuniu, czy swoje zaczynasz sekwencją trzech czy czterech słupków w pierwszym rzędzie?
    Mgiełki genialne!
    Jeszcze raz pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)