niedziela, 28 maja 2017

Bolerko komunijne Natalki


Bolerko komunijne mojej kochanej Natalki (wnusia siostry), o którym dziś troszkę więcej napiszę pokazałam nie tak dawno w poście "Komunijny komplecik" KLIK
Ponieważ otrzymałam kilka maili z prośbą o więcej szczegółów na temat samego bolerka postaram się zaspokoić tą wiedzę.


Bolerko wykonałam z cudnej i mięciutkiej włóczki ETAMIN (100% akryl). Szydełko 2,5 mm.


Kupiłam na Allegro KLIK

Bolerko trzeba zacząć od zrobienia dolnej plisy. Robi się w całości (przody i tył nie mają szwów)
Schemat dolnej plisy:


Schemat wzoru góry:


Wykrój (poglądowy)


Wykrój jest dla osoby dorosłej (widać po wymiarach). Trzeba sobie przeliczyć dane do konkretnych wymiarów.

A teraz foteczki:






Jeszcze raz w całej okazałości. 

Jak widać na fotkach, moja dolna plisa ma 12 "ząbków". Rękawki mają po 4 "ząbki".
Jeszcze różyczki :-) Posłużyły jako ozdoba do każdej części kompleciku. Ich rolą główną był jednak wianuszek  Zobacz :-)

3 komentarze:

  1. Bardzo ładne bolerko. Idealna biel.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplecik caly wyszedl :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne bolerko urocze ma wykończenie i te kwiatuszki śliczne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)