piątek, 24 maja 2019

Czapeczka dla Pigmeja

Historia Pigmejów mieszkających w dalekiej Afryce, o których dowiedziałam się z bloga u Justynki bardzo mnie poruszyła. Dlatego postanowiłam włączyć się w organizowaną przez Nią akcję czapeczkową dla malutkich dzieciaczków. Darem mojego serca są takie oto cztery czapeczki: 








Pomarańczowa jest bardzo malutka (rozmiar 38 - 40 cm). Następne dwie troszkę większe i czwarta największa (z białym pomponem). Wszystkie wykonane są z włóczek przeznaczonych na wyroby dziecięce.
Mam nadzieję, że czapeczki spełnią swoje zadanie. Są już w drodze do Justynki. Powinny dotrzeć na czas.


Serdecznie pozdrawiam odwiedzających mojego bloga i dziękuję za każdy komentarz. 






16 komentarzy:

  1. Słodziaki zrobiłaś,piekne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne Ewa:) Będzie maluszkom cieplusio w nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Biedne kochane maleństwa. Cieplutko pozdrawiam 😄

      Usuń
  3. Ewuniu wspaniale, że przyłączyłaś się do Akcji :) Twoje czapeczki dla tych maluchów są po prostu śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne czapeczki Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne czapeczki przygotowałaś o na pewno się przydadzą i sprawia dużo radości:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Melduję, iż przesyłka dotarła. Czapki bardzo ładne, dość spore, ale przydadzą się na większe głowy. Bardzo dziękuję za zaangażowanie się w akcję :-) Poadrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację. Jak znam życie nieco większe czapeczki też się przydadzą i ogrzeją zmarznięte główki :-)

      Usuń
  7. Cudne czepeczki wydziergałaś Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne maleństwa wydziergałaś Ewo. Na pewno wywołają usmiech na twarzach pigmejowych mam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)