poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Różańce z kordonku


Szydełkowe różańce są miłe w dotyku i praktyczne w użytkowaniu. Taki różaniec można  po prostu uprać w razie potrzeby. 
Do ich wykonania użyłam grubszych kordonków (np. Maja 5). Szydełko 1,75.







Krzyżyki lekko usztywniłam (posmarowałam nie rozcieńczoną ługą). Dzięki temu nie zwijają się. 
Wykonanie jednego różańca zajmuje około godziny. 
Między małymi supełkami robiłam 2 oczka łańcuszka. Między małym a większym supełkiem 5 oczek łańcuszka. 
Małe supełki z 3 łupków. Większe z 5 słupków. 
W sieci znalazłam takie schematy dla "moich" supełków :-) 




Schemat krzyżyka (z sieci). Różaniec też można zaadoptować z tego schematu :-) 




5 komentarzy:

  1. świetne są i bardzo praktyczne mieszczą sie w każdej kieszeni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper pomysl i Cuuudowne wykonanie :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny praktyczy i fajny w dotyku pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)