poniedziałek, 13 maja 2019

Szare buciczki

Buciczo - skarpeteczki zrobiłam na drutach z szarej bawełny Kartopu, której zamówiłam za dużo na kocyk z króliczkiem (zobacz TU ) . Z tej niteczki zrobiłam też podusię i królisię >>> KLIK i jeszcze mam spory nadmiar :-) 
Buciki przydadzą się na chłodniejsze spacerki albo ogrzeją gołe stopki w domku.Wszystko razem fajnie pasuje do siebie. Może dostanę zbiorczą fotkę? Jeżeli tak, to od razu się pochwalę :-) 




Pomysł na takie a nie inne buciki podejrzałam na witrynie internetowej ILOVE - CROCHET 


Buciki dziergałam na drutach 3,5 mm wzorując się zdjęciem powyżej. W moim przypadku zrobiłam nieco mniejszą część, tu gdzie jest cyfra "30". Nabrałam 22 oczka, zrobiłam 13 rowków ściegiem francuskim, potem 4 (na zdjęciu jest 5) razy po dwa rowki przedzielone 2 rzędami oczek lewych. 
Jak już miałam gotowe moje kapciuszki to na Pintereście trafiłam na taki filmik: >>> KLIK . Przyda się może komuś :-) 

Pozdrawiam cieplutko :-) 



12 komentarzy:

  1. Fajne są te buciczki - takie słodziaki:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniutkie.:) Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne i słodkie buciki! pozdrawiam Ewuniu cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie, takie już robiłam,te po lewej stronie ,czerwone , nie widziałam schematu do nich a może nie znalazłam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula. Czerwone też ładne :-) Aż dłonie swędzą, żeby jeszcze jedne zrobić :-)

      Usuń
  5. Przeurocze te buciczki i wydają się łatwe do zrobienia .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu buciczki są śliczne! Piękny wzorek :) Są urocze! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodziaki , filmik jusze koniecznie zapisać , dzięki za linka.
    Potwierdzam jesteś mega zdolna, ja ze zdjęcia bym nie umiała nic zrobić. Wnusi będzie cieplutko w stópki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)