piątek, 28 czerwca 2019

Karteczkowy czerwiec z Anią


W czerwcowej zabawie karteczkowej z Anią zrobiłam trzy karteczki starając się zachować wytyczne. Na karteczkach miały znaleźć się ptaszki lub motyle a karteczki powinny mieć przynajmniej trzy kolory z palety. 
U mnie są dwie karteczki z motylkami i jedna z ptaszkiem. Wszystkie sztalugowe.


Pierwsza karteczka to szydełkowy motylek w szydełkowej rameczce i  kolory ekri - zielony - różowy - biały. 




Chyba nagięłam trochę wytyczne bo dominuje tutaj jasny brąz (uznałam, że może "ujdzie" jako ciemny ekri). Taka kolorystyka musiała być w tym przypadku, bo karteczka wchodziła w skład zestawu upominkowego dla czerwcowej solenizantki :-)  



Druga karteczka, to karteczka z ptaszkiem: 



Wybrane kolory z palety: biały - żółty - niebieski - różowy - zielony. Tło jest czerwone ale chyba nie burzy to wytycznych ... no nie jestem pewna .... Na usprawiedliwienie mam fakt, że karteczka była również dla czerwcowej solenizantki, która uwielbia kolor czerwony :-) 
Ptaszek jest pokolorowany kredkami akwarelowymi i wycięty z książeczki do kolorowania. 

Trzecia karteczka zawiera motylka i kolory: niebieski - biały - ekri - różowy



Na koniec banerek:


Serdecznie pozdrawiam wszystkich i dziękuję za odwiedziny :-)  






12 komentarzy:

  1. Ewuniu ,karteczki super.Ta z szydełkowym motylkiem jest prześliczna -lubie taką kolorystykę i razem z prezentem stanowi piękny komplet.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki i bardzo pomysłowo skomponowane.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, ale piękne kartki. Szydełkowy motyl mnie zachwycił.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki przygotowałaś! Ostatnia, ze względu na niebieskości, jest moja faworytką.
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa oczywiście że zabieram wszystkie, bo wszystkie są świetne. Mają obowiązkowy element a na kolory przymykam oko :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamień z serca Aniu. Bardzo się cieszę, że przeszły karteczki weryfikację pozytywnie :-) To ja dziękuję Aniu za fantastyczną zabawę :-)

      Usuń
  6. Piękne karteczki, te szydełkowe motylki sa prześliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutkie te karteczki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)