poniedziałek, 27 maja 2019

Boże Narodzenie w maju :-)


Karteczkowa zabawa u Uli w maju dała możliwość wypróbowania nowej, nieznanej mi wcześniej, formy sztalugowej. Muszę przyznać, że forma przypadła mi do gustu. Nie jest zbyt skomplikowana i na pewno będę u mnie inne karteczki w tej formie.
Wykonałam dwie karteczki, do których użyłam jako bazy kartony ozdobne (wizytówkowe) o gramaturze  240 g/m2. 


W obu karteczkach jako elementy ozdobne wykorzystałam zachomikowane kartki, które otrzymałam dawno temu. 
 Najbardziej przypadła mi do gustu karteczka ze złotymi choinkami na zielonym tle:




Druga też mi się podoba. Ma charakter nieco surowy ale wdzięku dodaje drewniany mikołaj w gwiazdce z czerwono - złotymi akcentami.




W obu karteczkach jako stopery wykorzystałam piękne diamenciki. Karteczki mieszczą się swobodnie w kopertach 15 x 15 cm. 

Dziękuję Uli za pomysł, który umożliwił mi poznać nową technikę i fantastyczną pracę twórczą :-) 

Na zakończenie jeszcze banerek majowy i tradycyjne pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających i komentujących mój blog. Kocham Was :-) 







13 komentarzy:

  1. Ewa świetne są obie . Ja tez lubię formę sztalugi , stosunkowo prosta a bardzo efektowna jak się ja postawi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki i fajna zabawa, potem jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie śliczne! Ja też sztalugę robiłam pierwszy raz i skusze się jeszcze, bo fajnie można kartkę wyeksponować. Uściski Ewuś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, ta forma jest łatwa w wykonaniu i daje duże możliwości ozdobienia. I zaleta, że mieści się w kopercie, co ułatwia wysyłkę. Bardzo dobrze wywiązałaś się z tego zadania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Ci się podobają moje karteczki Zofiko. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. To prawda, że ta forma karteczki nie jest bardzo skomplikowana (nawet ja-laik sobie jakoś poradziłam) a końcowy efekt jest WOW :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne karteczki :) Bardzo delikatne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)