czwartek, 2 maja 2019

Kwietniowe kartki BN 2019 z Ulą

Kwietniowe karteczki BN u Uli miały być proste - kwadratowe lub prostokątne okiennice. Ula przygotowała jak zawsze fantastyczny filmik instruktażowy, który jest jednocześnie inspiracją dla tych, co to pomysłów mają niezbyt wiele czyli dla mnie :-). 
Przygotowałam dwie karteczki. Jedna jest z uroczymi bałwankami (wycięte z gazetki bożonarodzeniowej dla dzieci) , druga z elementami świątecznymi wyciętymi z karteczek otrzymanych dawno temu od bliskich (czasem dobrze jest być chomikiem). Obie karteczki "upiększyłam" sypkim brokatem srebrnym (bałwanki) i złotym - druga karteczka.

Karteczka z bałwankami: 






 Druga karteczka: 




Kolaż:


Banerek:


Przyznam nie skromnie, że bardzo mi się podobają moje kwietniowe karteczki. 
Dziękuję Uli za pomysł, instruktaż i w ogóle za zabawę. 
Na koniec serdecznie pozdrawiam wszystkich komentujących i odwiedzających. 
Życzę fantastycznej majówki :-) 






18 komentarzy:

  1. Ewo prześliczne coś wspaniałego stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki, muszę zapamiętać, może wykorzystam pomysł.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bardzo się cieszę, że spodobały Ci się Splociku moje karteczki. Miłej majóweczki :-)

      Usuń
  3. Ewuniu, piękne kartki zrobiłaś. Ta z bałwankami jest taka radosna, a druga ma ciepły, świąteczny klimat.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki Ewa. Ja też chomikuję :))) Bałwanki urocze - aż oczy się do nich śmieją.
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczna ta bałwankowa rodzinka :-) A druga kartka pełna świątecznego klimatu dzięki świecom :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recykling w pełni u Ciebie :) Lubię takie kartki, bo nie lubię niczego wyrzucać.. to jak dać drugie życie :) Bardzo podoba mi się pomysł z serduszkami na drugiej kartce :) dziękuję za ciepłe słowa pod moim adresem :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Ula, że podobają Ci się moje karteczki :-)

      Usuń
  7. Pięknie zagospodarowane przyda się na potem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale sobie poradziłaś Ewuniu. Świetne karteczki!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba większość z rękodzielników jest typem chomika, bo wszystko się może przydać...
    Ładne karteczki, pomysłowe wykorzystanie elementów ze starych karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze karteczki Ewuniu, szczególnie ta z bałwankami :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)