niedziela, 5 maja 2019

Wiosenny komplecik

Czerwony komplecik -  ażurową chustkę pod szyję i czapkę zrobiłam dla koleżanki z Jej włóczki. Nie znam składu bo była przewinięta na kłębuszki ale mogę powiedzieć, że była milutka w dotyku, mięciutka i dobrze mi się szydełkowało. 




Wymiary: 100 x 40 cm. plus z każdej strony około 18 cm. a'la troczki.







Podobne chusty robiłam już wcześniej, zobacz >>>KLIK , >>> KLIK 
Były jeszcze inne kolory, np. biały, ekri, czarny, fiolet i żółty :-) 
Czapkę zrobiłam półsłupkami nawijanymi. 
Koleżanka zadowolona, a mnie jest z tego powodu bardzo miło :-)

Dziękuję za odwiedziny. Dziękuję za każde pozostawione słówko. Serdecznie wszystkich pozdrawiam :-)  








15 komentarzy:

  1. bardzo energetyczny zestaw! idealny na chłody, które właśnie nastały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio to mój ulubiony kolor :-) Może dlatego fajnie i szybko mi się szydełkowało :-)

      Usuń
  2. Piękny komplet. Taki soczysty w kolorystyce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię dziergane chusty. Ta jest śliczna:)
    Uściski Ewa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu super komplecik a tak ażurowa chusta w sam raz na wiosne . lub chłodne letnie wieczory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Dokładnie tak. Idealne na tą porę roku :-)

      Usuń
  5. Bardzo ładny komplecik,fajny kolor :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw. Chusta wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplecik w energetycznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw na chłodniejsze dni.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)