czwartek, 16 maja 2019

Karteczki u Ani w maju

Karteczkowa zabawa u Ani trwa dalej. Troszkę zmienione wytyczne na najbliższe cztery miesiące dają większą swobodę kolorystyczną. Nie trzeba już robić kartek wielkanocnych :-) 
W maju na kartkach obowiązkowo ma się znaleźć koronka i minimum trzy kolory z palety.
Zrobiłam cztery karteczki ale trzy zgłoszę do żabki. W czwartej karteczce nie ma koronki, chociaż przez chwilę miałam ochotę zaliczyć jako koronkę brzeg wycięty ozdobnym dziurkaczem :-) 

Na pierwszej karteczce centralnym i najważniejszym motywem jest koronkowy tulipan wykonany szydełkiem. Kolory: zielony - różowy - ekri - fioletowy. Karteczka powędrowała już do majowej jubilatki. Nieskromnie przyznam, że kartka bardzo się spodobała zarówno obdarowanej jubilatce jak i gronu osób podpisujących się pod wspólnymi życzeniami (w środku).


Druga i trzecia karteczka to najprostsze czekoladowniki :-) 


Kolory: zielony - niebiesko szary - ekri - biały :-) 


Kolory: zielony - biały - ekri 

Kolaż karteczek: 

Czwarta karteczka, o której wspomniałam na początku ( nie łapie się do żabki majowej) to karteczka dla mojej bratanicy, która świętowała Pierwszą Rocznicę Komunii :-) 


Na koniec majowy banerek:


Kończąc pochwalę się jeszcze jakie chmurki w kłębuszkach do mnie przyleciały. Będzie co robić :-) 


Serdecznie i cieplutko pozdrawiam. Życzę miłego popołudnia. 
Ja planuję zabrać się za cieplutkie skarpetki dla mamy. Narzeka, że marzną Jej stopy więc coś zaradzimy. Będą dodatkiem do kwiatów w Dniu Matki, a to już całkiem bliska data :-) A Wy co planujecie na dziś? 


14 komentarzy:

  1. Ewuniu super kartki zrobiłaś, ale bezsprzecznie szydełkowy tulipan na pierwszym miejscu, jest genialny!!! Oczywiście czekoladowniki też mi się podobają. Wytyczne spełnione więc z wielka radością przyjmuję Twoj prace do majowej galerii.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz Aniu jak bardzo się cieszę, że moje karteczki Ci się podobają. Dziękuję ♥️

      Usuń
  2. Świetne i bardzo pomysłowe karteczki Ewuniu. Najbardziej podoba mi się haftowany tulipan.
    U nas w końcu zrobiło się ciepło więc każdą wolną chwilę spędzam w ogrodzie, jest co robić :)))
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś. Teraz to już tak będzie. Robótki i ogród, ogród i robótki 😍

      Usuń
  3. Wspaniała interpretacja. Koronkowe kartki przepiękna . Skarpetki będą milutkie i ciepłe.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i bardzo koronkowe kartki zrobiłaś. :)
    Zaglądałaś do poczty?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu wysyp wspaniałych kartek!! Zwłaszcza ta pierwsza z kwiatuszkiem to mój faworyt :)). U nas od rana pada i jest burza :( więc pewnie spędzę dzień nad zaległymi robótkami :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace nam tu pokazałaś :) super szydełkowe elementy wykorzystałaś do swoich tworków

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wkomponowana koronka, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne prace z wykorzystaniem koronek, a kartka z tulipankiem zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki! Rewelacyjny tulipanek, ale i ten szydełkowy zielony border przyciąga wzrok :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)