sobota, 4 maja 2019

Słodka królisia w towarzystwie bawełnianej podusi

Królisię i poszeweczkę na podusię wykonałam z  bawełnianej włóczki Kartopu Love Cotton. Królisię wyczarowało szydełko 3 mm. Podusia wydziergana została na drutach 3,5 mm. 




Wzór królisi pochodzi z gazetki Amigurumi 1/2017. Natomiast wzór poszeweczki wymyślony "z  głowy" (1 oczko brzegowe, 6 oczek ściegiem francuskim, 2 oczka lewe, 4 oczka prawe na warkoczyk x 7, 2 oczka lewe, 6 oczek ściegiem francuskim, 1 oczko brzegowe). Po zszyciu całość obrobiłam półsłupkami i wykończyłam oczkami rakowymi. Na rogach doczepiłam pomponiki.
Podusia ma wymiary 30 x 40 cm. Królisia ma około 18 cm. W jej brzuszku ukryłam malutką grzechotkę, a uszy wypełniłam szeleszczącą folią.
Kolorystycznie wszystko pasuje do kocyka z króliczkiem  - zobacz:  >>> KLIK

Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających i dziękuję za komentarze :-) 





9 komentarzy:

  1. Słodki komplecik, królisia bardzo kochana,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu mam dylemat co piękniejsze podusia czy królisia, nic tylko tulić.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności przytulaśne :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimno dzisiaj więc z radością przyjmuję cieplutkie pozdrowienia. Bardzo dziękuję Splociku :-)

      Usuń
  4. Przesłodka królisia! Wspaniały pomysł z grzechotką! Poduszka z pomponikami od razu stała się uroczą ozdobą.
    Miłego dnia Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :-)

      Usuń
  5. Królisia słodka a pomysł z grzechotka w brzuszku rewelacyjny . Podusia tez bardzo fajne , będzie miała Twoja wnusia śliczny komplecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)