wtorek, 15 stycznia 2019

Wielkanocna karteczka POP - UP

Z początkiem roku na dobre  "wzięło" mnie na wyzwaniowe zabawy proponowane przez Zespół DIY. To już trzecie wyzwanie do którego przygotowałam swoją pracę. 
Tym razem spróbowałam zrobić świąteczną karteczkę Pop - up. Nigdy, przenigdy jeszcze nic podobnego nie robiłam. Ale projektantka Ula przygotowała świetny tutoral więc wymówek nie było :-) 
Pierwszy krok to dokładne, spokojne obejrzenie filmu. Następnie przejrzałam swoje "skarby", które gromadzę do zabaw karteczkowych z Anią i Ulą. Ponieważ karteczki u mnie są można, by powiedzieć przerywnikiem w szydełkowaniu i dzierganiu na drutach, nie mam profesjonalnych zasobów materiałowych ani narzędziowych. 
Co znalazłam? 
1. "Wielkanocne dekoracje" Papierowa Kraina część 20 (obrazki można wypychać, ozdoby są bajecznie kolorowe)
2. Karton we wzory 250 g/m2 (kupiłam w Lidlu)
3. Karton do prac plastycznych DIN 270 g/m2 (również z Lidla)
3. Samoprzylepne kryształki w różnych kształtach (od Chińczyka)
4. Kosteczki stick it (z EMPiKu)
5. Klej do papieru, kartonu i tkanin
6. Linijkę
7. Nożyczki 
8. Ołówek
Potrzebowałam jeszcze dobrej kawy z dodatkiem rumu i trochę wolnego czasu :-) 

A oto ONA :-) 





Ładnie się składa. Z powodzeniem zmieści się w kopercie :-) 


Muszę przyznać, że dumna jestem z mojej karteczki. Pewnie będę robić następne. 

Jeszcze podlinkowany banerek

Bardzo dziękuję projektantce Uli za pomysł i tutoral . 
Dziękuję całemu Zespołowi DIY za wspaniałe chwile z Wami spędzone :-) 

PS. Karteczka pozwoliła oderwać się od drutów i chusty entrelakiem :-) 


23 komentarze:

  1. Piękna radosna karteczka powstała :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowa, radosna ... po prostu świetna. Nie trzeba wcale bajeranckich materiałów czy przydasi by zrobić coś naprawdę ładnego.
    Mistrzowskiego ,,machania,, drutami zazdroszczę (oczywiście pozytywnie) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znakomita karteczka Ewuniu, gratuluję udanego debiutu.:) Oj będzie szczęściarzem osoba, która ją otrzyma.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci że mnie zaskoczyłaś tą kartką. Jest urocza z tymi grafikami , normalnie dziub mi się aż śmieje. Ewuniu wyszła rewelacyjnie !! Cieszy mnie również, że zrobiłaś ja na zabawę na blogu DIY. Życzę Ci powodzenia w głosowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Karteczki chyba coraz bardziej mnie lubią Bardzo mnie to cieszy. Pozdrowionka

      Usuń
  5. Świetna, radosna karteczka! Oj wciągają te wyzwania i zabawy, wciągają;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. To fakt. Zabawy wciągają Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  6. Super karteczka. Baranek na tylnej ściance jest rewelacyjny😊. Bardzo udany debiut.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja. Śliczna kartka wesoła radosna. Super

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka. Niezmiennie te składaczki podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, radosne pudełeczko.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, taka wesoła! Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sympatyczna i wesoła praca :) Dziękuje za udział w cyklu PAPIEROWO na DIY.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Inka DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, bardzo radosny pop-up :) Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)