piątek, 1 lutego 2019

Chusta w szarościach ENTRELAK

Luty zaczynam od chusty w szarościach. Trochę mi zeszło z dzierganiem. Ma 120 kwadracików, a jeden kwadracik robiłam 8 - 10 min. co daje około 20 godzin z drutami. Dodać jeszcze trzeba czas na wykonanie połówek dla wyrównania górnego brzegu i na wykończenie. Oceniam, że czas wykonania w tym przypadku to 23 - 25 godzin. 


Zużyłam 3 motki po 280 m (840 m) mieszanki wełny i akrylu. Koszt włóczki to 45,00 zł (15 zł/motek)
Chusta jest milutka i cieplutka. Jestem zadowolona ze swojej pracy. 






Wymiary: 180 cm x 120 cm x 80 cm

Ciekawe czy zostanie na dłużej ze mną? 

Serdecznie wszystkich pozdrawiam. Życzę dobrego najkrótszego miesiąca w roku i wielu twórczych inspiracji :-) 


20 komentarzy:

  1. Wspaniała chusta Ewuniu, aż trudno mi uwierzyć, że tak szybko się z nią uwinęłaś, podziwiam.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna chusta, świetny wzór. Można ją nosić na tytle sposobów i każdy wygląda naprawdę fajnie. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta, Ewo!
    Wybrałaś bardzo ładny wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko Chyba to nie ostatnia chusta tym wzorem. 😃

      Usuń
  4. Ewa jest super ta chusta !! DZięki za te informacje techniczne . Zawsze jestem ciekaw z czego jak długo itp.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Informacje techniczne umykają z czasem z pamięci. Tutaj nie zginą. Miło mi, że podoba Ci się Aniu moje dzieło 😃

      Usuń
  5. Uwielbiam oglądać enterlakowe chusty, są szalenie efektowne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super chusta, pięknie dobrana kolorystyka :)
    Podziwiam wykonanie, bo wiem jaka to praca nad tym wzorkiem.
    Moje druty leżą i to z rozpoczętą robótką. :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Splociku. Moje druty leżały jeszcze nie tak dawno bardzo długo. Przyjdzie taki dzień, że się z nimi przeprosisz 😃

      Usuń
  7. Doba na chustę??!!! Chylę czoła Ewuniu. Podziwiam i wykonanie i zestawienie kolorystyczne i tempo!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie doba tylko 24 godziny ogółem z drutami. Raz godzinka, raz dwie i tak dalej dzień za dniem 😃. Zaczęłam chyba 5 albo 6 stycznia. W międzyczasie powstawały też różne drobiazgi 😃. Dziękuję za miłe słowa. Również pozdrawiam.

      Usuń
  8. Super chusta Ci wyszła.Ja bardzo polubiłam robienie entrelac mimo że początkowo miałam opory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka podejść, to fakt. Ale już lubię ten wzór 😃

      Usuń
  9. Przepiękna chusta i jaka wspaniała kolorystyka.
    Serdeczności posyłam, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu. Masz rację, w tym wzorze fajna włóczki to połowa sukcesu Cieplutko pozdrawiam.

      Usuń
  10. Uwielbiam szarości a Twoja chusta na dodatek jeszcze tak cieplutko wygląda, Wspaniałe dzieło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)