poniedziałek, 4 lutego 2019

Kapciuszkowego szaleństwa cd.

Zauważyłam na blogach kapciuszkowe poruszenie. Czyli nie tylko mnie dopadło to szaleństwo. A skoro szaleństwo to postanowiłam troszkę zainwestować. Na próbę zamówiłam sobie na allegro plastikowe ekspozytory stóp (średnie - 24 cm i małe 18 cm) abym mogła fajnie prezentować swoje prace. Kapcie znalazły się również w moim planie szydełkowym więc wydatek uzasadniony. Zresztą same zobaczcie dziewczyny jak prezentują się moje nowe kapcie na manekinkach. 
Kapcie w wersji prostej, najprostszej jaka może być. Bez dodatków. Mogą być zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. Ta para, jak i poprzednia (ze stycznia br) >>>KLIK powstała jako wzór dla moich Seniorek, które dziarsko szydełkują już ciapeczki dla swoich bliskich. Wkrótce pochwalę się efektami pracy moich "uczennic" :-) 





A oto moje ekspozytory: 


Taka mała rzecz a cieszy :-) 
Następne ciapeczki już stoją w kolejce do sesji zdjęciowych więc zapraszam już jutro :-) 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę miłego nowego tygodnia :-) 


14 komentarzy:

  1. Świetne! Super wyglądają. Kiedyś miałam takie kapciuszki - długo służyły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kapciuszki:) a ja mam tyle resztek włóczki;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko. Czy Ty też zarazisz się włóczkowymi kapciuszkami? Resztki włóczek uśmiechają się do Ciebie :-)

      Usuń
  3. Mała rzecz a cieszy, prawda? Kapciuszków nigdy dość;)
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to będzie się działo...
    Kapciuszkowe szaleństwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakup i super kapciuszki.
    Teraz rodzina nie będzie narzekać na brak domowego obuwia i nie będzie biegać boso. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i chyba nie pozostanie mi nic innego tylko złapać za szydełko , wszak w drodze do pracy czas i ręce trzeba czymś zająć :-)
    Ekspozytory fajne rzecz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Sama przekonasz się Aniu, że szybciutko się robi 😃

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)