środa, 9 stycznia 2019

Karteczkowy styczeń u Uli

W bieżącym roku przyjęłam kolejne wyzwanie karteczkowe. Tym razem u Uli. Oczywiście nadal bawię się w karteczki z Anią  >>> KLIK ale spróbuję "iść" dalej. 
U Uli w styczniu trzeba było wykonać kartkę w formie gwiazdy. Poradziłam sobie tak:




W obu karteczkach wykorzystałam elementy szydełkowe, kartony do prac plastycznych DIN 270 g/m2 i różne ozdobne drobiazgi od Chińczyka. Obie są podwójne, stojące. W środku miejsce na życzenia :-) 

Kolaż: 



Na koniec styczniowy banetek:


Cieplutko pozdrawiam zaglądających do mojego bloga i dziękuje za każde zostawione słówko.


11 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Ewuniu, ale ta z aniołkiem skradła moje serce.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko. Aniołek wisiał sobie na choince. Teraz zdobi karteczkę :-)

      Usuń
  2. Ewuniu kartki sa rewelacyjne i widać że temat Uli wszystkim spasował bo mnóstwo już tych gwiazdkowych kartek powstało.
    Świetna ta szydełkowa gwiazdka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Tak - widziałam, podglądałam śliczne karteczki u Uli. Karteczek nigdy za dużo. Te przydadzą się pod koniec roku :-)

      Usuń
  3. Ewuś, przepiękne kartki. Aniołek taki uroczy, a ta szydełkowa gwiazda - po prostu mistrzostwo.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe kartki,szczególnie zachwyciła mnie ta pierwsza - szydełkowa.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysłowe karteczki stworzyłaś :)
    Wszystkiego dobrego Ewo w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Gwiazdki wyglądają fantastycznie! Elementy szydełkowe dodają pracom szczególnego charakteru. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne gwiazdki :)
    coś źle zalinkowałaś swojego posta do żabki, bo zamiast Twojej strony otwiera się moja...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)