piątek, 12 kwietnia 2013

Pelerynka do komunii

Gotowa pelerynka:




Pelerynka będzie dla mojej wnuczki Klaudii. 



Dziergam ją szydełkiem nr 2 z bielusieńkiej, milutkiej w dotyku włóczki akrylowej przyjaznej dla dzieci (nie gryzie) CLASSIC, którą zamówiłam w internetowej pasmanterii INTER - FOX (www.interfox.com.pl).


Ananasowy wzór znalazłam w internecie w albumie Crochet Kingdom.

Źródło: Z albumu Crochet Kingdom - Facebook

 Ten wzór jest do spódniczki od sukieneczki. Ja go troszkę zmodyfikowałam i będzie pelerynka :-)

9 komentarzy:

  1. Jeszcze nie skończona, a już wspaniale się prezentuje:)
    Dla mnie takie wzory to czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny tutaj. Jest mi bardzo miło. Szkoda, że dopiero teraz "odkryłam" miejsce, gdzie można w ten sposób sobie "blogować" i przy okazji poznawać inne artystki. Serdecznie pozdrawiam pani Joanno.

      Usuń
  2. Piękna pelerynka będzie! Uwielbiam szydełkowe robótki:)
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pelerynka na pewno będzie przecudna, szczególnie, że dziergają ja tak utalentowane rączki :) Wzór też bardzo ciekawy, podobają mi się modyfikacje, przeróbka z spódniczki na pelerynę to kapitalny pomysł :***

      Usuń
  3. Wow ciociu nie wiedzalem ze tak szyjesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pelerynka przepiękna, po prostu śliczne dziergadełka tworzysz:)))
    Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, chciałam zapytać czy jest możliwość udostępnienia wzoru tej pelerynki?
    Przepiękna :)
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)