wtorek, 8 stycznia 2019

Moja "Symfonia bieli - biżuteria"

Na blogu DIY trawa zabawa wyzwaniowa pt. "Symfonia bieli - biżuteria". Biżuteria nie jest moją domeną, ale jakiś czas temu zaprzyjaźniłam się z koralikami i niektórymi technikami biżuteryjnymi. Spojrzałam na koralikowy zakątek a białe koraliki dziwnie zaczęły się do mnie uśmiechać. Najpierw biały, bawełniany woskowany sznureczek zaprosił do siebie malutkie perełki. Kiedy już się nanizały makrama stwierdziła, że zrobi z supełków regulowane zapięcie i tak powstała taka oto bransoletka.

Potem malutkie czeskie koraliki Precjosa zaczęły żywo wskakiwać na bielusieńki kordonek Muza 10 a dysk Kumihimo, ciężarek i szpuleczki zgłosiły gotowość do pracy. I tak powstała bransoletka łudząco podobna do tych wykonywanych sznurem szydełkowo - koralikowym. Na dysku plecie się przyjemnie i nie koniecznie w okularach. 

Teraz dylemat. Którą bransoletkę zgłosić do zabawy. A może obie?
W duecie tak się prezentują: 


Jeszcze na koniec banerek zabawy wyzwaniowej z linkem: 





Moja decyzja: zgłoszam do zabawy duecik bransoletek. 
Trzymajcie kciuki :-) 



19 komentarzy:

  1. Obie piękne, tez miałabym problem z wyborem, ale razem prezentują sie doskonale!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu przede wszystkim w imieniu zespołu DT DIY dziękuję za udział w zabawie . Twoje bransoletki w bieli wyglądają niezwykle uroczo , są cudowne. Zaskoczyłaś mnie nimi , bo nie wiedziałam , że i biżuterią się zajmujesz.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Biżuteria to tak z doskoku u mnie :-) Cieszę się, że miło Cię zaskoczyłam zgłaszając się do zabawy w DT DIY. W sumie to Ty mnie zainspirowałaś swoim uroczym komplecikiem :-)
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie są fantastyczne i bardzo dobrze że je zgłosiłaś w duecie! Z pewnością będą się świetnie nosiły i rozświetlały każdą karnawałową kreację! Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY, Życze powodzenia, pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne bransoletki, moje serce zawsze skrada makrama, bardzo mi się bardzo podoba, ale mnie nie lubi ;)
    Serdecznie dziękuje za udział w #39 - WYZWANIU sponsorowanym: "SYMFONIA BIELI - BIŻUTERIA" członek DT DIY Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długo makrama mnie nie lubiła ale się nie poddawałam. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Śliczny zestaw! Dziękuję za udział w zabawie - DT DIY Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art z DT :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne bransoletki :) Ta cieńsza jest niezwykle subtelna, za to ta grubsza ma fajnego "pazura" :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)