czwartek, 17 stycznia 2019

Podaj dalej ...

Nie tak dawno zgłosiłam się do zabawy " Podaj dalej" u Ani. Miałam szczęście, że Ania właśnie mnie wybrała do obdarowania niespodzianką. Ale nie spodziewałam się, że zrobi to tak szybko. 
Byłam bardzo zaskoczona, kiedy kurier wręczył mi paczkę, dużą i ciężką paczkę. Serducho zaczęło bić jak szalone ... co tam jest, co tam jest w środku :-) 
Jak tylko otworzyłam, szczęka mi opadła .... To chyba najwspanialsza paczka, jaką otrzymałam w ostatnim dziesięcioleciu. Wszystko takie cudne, takie kolorowe, takie praktyczne, takie ... że słów brakuje. No i oczywiście przepyszna czekolada o wyjątkowym smaku cynamonowo - pomarańczowym z orzechami. 
Z resztą zobaczcie sami, co było w mojej paczce :-) 


Teraz po kolei :-) 
Inspirujące gazetki 

 Pisanki, nożyczki do prac precyzyjnych, zakładka do książki, świeczuszka i wspomniana wyżej czekolada  

Przecudne arkusze kolorowych wielkanocnych papierów do karteczek i kolorowe koperty


Mix  przeróżnych "przydasi" karteczkowych 


Cd. mixu przeróżnych "przydasi" karteczkowych

Ania fantastycznie trafiła z doborem wszystkiego, co znalazłam w paczce. Dopiero teraz otworzyły mi się szeroko oczy, co jest potrzebne do  karteczkowej zabawy. Poza tym "zachorowałam" na kursik pisankowy. Jajeczka są fantastycznie udekorowane i ja chcę umieć je wykonywać.  
Aniu bardzo dziękuję za wszystko. Sprawiłaś mi wielką niespodziankę. bardzo miłą niespodziankę. 
Teraz kolej na mnie. Chętnie przygotuję paczuszkę dla kogoś, kogo wybiorę z osób, które zostawią komentarz pod tym wpisem a w komentarzu będzie deklaracja udziału w zabawie. 

Ps. Do czekolady od razu przymilił się mój Aleś :-) 


Razem robiliśmy dziś karteczkę dla chorej 6 - letniej Mariki >>> KLIK , o której dowiedziałam się u Reni. W karteczce wykorzystaliśmy między innymi kwiatuszka z paczki od Ani. Karteczką pochwalę się jutro. Czeka na sesję zdjęciową. 


14 komentarzy:

  1. Ania ma bardzo dobre serduszko, wspaniale Cię Ewuniu obdarowała, a mina młodego i u mnie wywołała uśmiech. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ania ma dobre serduszko. Również pozdrawiam Cię Lenko.

      Usuń
  2. Trafione prezenty radują serducho. Pięknie Cię Ania obdarowała! Na pewno powstanie mnóstwo cudnych kartek.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, napewno wykorzystam wszystko. Postaram się żeby to były naprawdę ładne karteczki. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ewuniu ciesze się że mogłam Ci zrobić niespodziankę i że spodobało Ci się to co dla Ciebie przygotowałam. Ta zielona róża to jest mydełko, można używać :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ooo. Mydełko? A ja myślałam że świeczka na romantyczny wieczór, hi, hi. Jest piękne i teraz już wiem (bo otworzyłam) ślicznie pachnie. Jeszcze raz dziękuję Aniu. Bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Masz rację. Paczka cudów :-) Nadal oczu nie mogę oderwać jak sobie przeglądam detal, po detalu :-)

      Usuń
  5. WOW!!! Nie dziwie się, że się radujesz. Wspinała paczka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniala niespodzianka trafila do Twoich rączek 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)