środa, 12 grudnia 2018

Kapelusz z wywijanym rondem

Kolejny kapelusz w stylu lat siedemdziesiątych ma troszkę większe rondo od poprzedniego >>> zobacz :-) Wykonałam go również jak poprzedni z włóczki z zapasów domowych. Robi się podobnie, tylko rondo ma więcej okrążeń.  Można go nosić bez ozdób lub przypiąć jakiś fajny drobiazg.  








Robicie notatki w czasie robótek? Ja robię. Zwykle są nabazgrane jak kura pazurem, ale czasem się przydają jak chcę zrobić coś jeszcze raz. U mnie tak to wygląda :-) 


11 komentarzy:

  1. Śliczny kapelusz i ten kolor :) A notatki tez robię i tez wyglądaja jak kura pazurem;) ale sa przydatne, bo czasem przerabiam po swojemu ;) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ten kapelusik w wersji drugiej . A z tymi notatkami to świetny pomysł, muszę sobie koniecznie założyć taki zeszyt i też robić notatki . Teraz mam na luźnych kartkach które mi wiecznie gdzieś giną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Polecam zeszyty z notatkami. Mam ich kilka. Uzbierało się przez lata. Teraz powinnam zrobić inwentaryzację i spisać co gdzie mam :-) Pozdrowionka :-)

      Usuń
  3. Śliczny i slodki kapelusik. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Barbaro. Cieszę się, że Ci się podoba. Milutko pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Bardzo ładny jest ten kapelusz i zawsze zazdrościłam osobom, które maj takie zdolności manualne. Ja jeśli już chcę kupić jakieś nakrycie głowy to najchętniej robię to u https://www.sterkowski.pl/ i za każdym razem znajdę coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie takiego kapelusza to ja jeszcze nie mam, ale jak widzę to bardziej nadaje się on na zimne dni. Jako, że ja uwielbiam kapelusze letnie to już widziałam na stronie https://diana-sport.pl/przeglad-kapeluszy-na-lato-2020/ świetny przegląd kapeluszy letnich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety takich kapeluszy nie znam więc również ciężko jest mi cokolwiek na ich temat powiedzieć. Wygląda przede wszystkim bardzo ładnie. Mi również podoba się wpis http://vitwoman.pl/moda/kapelusz-miejski-jaki-zalozyc/ gdzie dokładnie opisano jak założyć kapelusz miejski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ciekawie się ten kapelusz zapowiada i muszę powiedzieć, że ja uwielbiam właśnie takie nakrycia głowy. Na ten moment już rozglądałam się za kapeluszami letnimi https://hatfactory.pl/22-kapelusze-letnie-damskie i na pewno się na jakiś zdecyduję w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)