środa, 31 stycznia 2018

Karteczki z Anią przez cały rok - styczeń 2018



W ubiegłym roku na własne życzenie odpadłam z zabawy. Nie umiałam się zorganizować, żeby zdążyć na czas z karteczkami. Potem okazało się, że jak potrzebowałam, to nie miałam odpowiedniej karteczki. Dlatego w tym roku wracam. Cieszy mnie, że wystarczy już jedna karteczka w miesiącu aby przejść do następnego miesiąca. Może tym razem wytrwam do końca. Bardzo bym chciała, chociaż mam świadomość, że karteczki niezbyt mnie kochają.
Moje styczniowe karteczki zgodnie z wytycznymi mają:
Boże Narodzenie - choinkę, sznurek, zielony
Wielkanoc - owal, pisanka, sznurek
Okolicznościowa - fioletowy, roślina (kwiat) napis.
Na początek kolaż:


Boże Narodzenie:


Wielkanoc:


Okolicznościowa:


Nie wiem co stało mi się z aparatem. Mój wnuczek Aleks mówi że aparat robi "duchowe" (zamazane) zdjęcia. Nie mam pod ręką innego sprzętu, a dziś muszę przywitać się z żabką.

Banerek styczniowy:

 

Jeszcze cytat na dziś  z ulubionej przeze mnie książki S.B Breathnach "Twoje wewnętrzne bogactwo, czyli jak czerpać radość z każdego dnia":

Zacznij odkrywać proste radości życia, 
wpływające na swoje dobre samopoczucie i osobiste zadowolenie
 - najważniejsze od dzisiaj składniki Twojego życia"

Autorka podpowiada co, to może być: "obudzić się rano i poczuć zapach kawy", albo: "czytać ulubione książki w łóżku", "przebywać w towarzystwie małych dzieci", "nie robić nic w wolnym czasie", itp. 

16 komentarzy:

  1. Karteczki w stylu Clean & Simple ;)Szczególnie podoba mi sie ta z choinką :)
    Co do aparatu warto poszperać w ustawieniach - spróbować zmienić rozdzielczość zapisywanych zdjęć albo włączyć tryb makro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przyznam, że choinka jest również moją faworytką :-)

      Usuń
  2. Jakie urocze szydełkowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. kochamy się z szydełkiem miłością wzajemną :-)

      Usuń
  3. Śliczne te karteczki z szydełkowymi elementami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szydełkowe dziergadełka:-) Choinka rewelacyjnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Szczególnie podobają mi się te świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze karteczki Ewuniu. Numer jeden to choineczka :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja imienniczko. Choinka chyba najbardziej mi się udała :-)

      Usuń
  7. Ewuniu strasznie się cieszę, że znowu jesteś w zabawie a styczeń zrobiłaś wg starych zasad co cieszy mnie ogromnie !!
    Świetne kartki i bardzo podoba mi się pomysł z szydełkowymi dodatkami. Chyba skorzystam i ja.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Jestem dość mocno zmotywowana do zabawy po doświadczeniach z ubiegłego roku, kiedy nie miałam pod ręką odpowiedniej karteczki wtedy, gdy była mi potrzebna. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Prześliczne karteczki wspaniałe na nie miałaś pomysły :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)