piątek, 28 czerwca 2019

Koronkowe kapelusiki dla bliźniaczek


Pewnej mamie uroczych bliźniaczek spodobał się różowy kapelusik mojej wnusi Lili (zobacz >>>TU)  Poprosiła o wykonanie dla Jej dziewczynek podobnych, tylko białych. Ponieważ trwały tropikalne upały rzuciłam wszystko i w tempie niemal ekspresowym zabrałam się za kapelusze. 


Kapelusiki wykonałam z bielusieńkiego kordonka Ariadny Maja 5 (50 g/240 m) szydełkiem 1,6 mm. Na oba zużyłam około 2 moteczków (sporo zostało). Ozdobiłam je kolorowymi kwiatuszkami i satynowymi wstążeczkami, którymi można regulować obwód. Ronda zrobiłam podwójną nitką, półsłupkami i wykończyłam oczkami rakowymi (mama nie chciała aby były usztywnione fiszbiną, tak jak w różowym kapeluszu Lili)

Hawwa57


Hawwa57
Hawwa57

Na koniec moja Lili w różowym kapelusiku :-) 




8 komentarzy:

  1. Cudne kapelusiki, a na koniec sama słodycz - Lilusia.:) Pozdrawiam Ewuniu serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same słodkie śliczności, a wnusia kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa jesteś mistrzem. genialne są te kapelusiki a Twoja wnusi wygląda w nim cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Przyznam, że lubię takie małe wyzwania :-)

      Usuń
  4. Ewuniu, jakież słodkie kapelusiki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)