czwartek, 27 grudnia 2018

Turkusowa sukieneczka dla Lilianki

W ostatniej chwili babcia zdążyła z gwiazdkowym prezentem dla maleńkiej Lilianki. Sukieneczka i opaseczka jest w tonacji turkusowej. To ulubiony kolor mamusi mojej wnuczki.




Wzór sukienki wymyślony "na poczekaniu".  Karczek wykonałam od góry słupkami. Spódniczka to słupki, oczka łańcuszka i wachlarzyki. Do opaski wykorzystałam wątek wzoru ze spódniczki i dodałam dużego kwiatuszka. 
Wszystko z bawełnianej i bambusowej niteczki. 


Na zakończenie moja mała modnisia z babcią. 


Na dziś to wszystko. Jutro pochwalę się uroczą przytulanką - maskotką. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu :-)



7 komentarzy:

  1. Cudowny komplecik przygotowałaś dla wnusi! Turkus to i mój ulubiony kolorek;) Pozdrawiam cieplutko i babcię i wnusię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu jesteś mistrzem w tych szydełkowych dziergadełkach . Śliczna ta sukienusia a babcia z wnuczką sama radość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Sama wiesz, że szydełko potrafi uzależnić. A jak jeszcze ktoś ma "syndrom niespokojnych dłoni" to przepadł na zawsze. Cieplutko pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Lilka wygląda ślicznie w sukieneczce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)