piątek, 28 grudnia 2018

Przytulić zajączka

Chusta przytulanka ma za zadanie przywołać słodkie sny mojej maleńkiej wnusi Liliance. 
Wykonałam ją z 100% białej i łososiowej bawełny "Myra" szydełkiem 2,5 mm . Zamontowałam bezpieczne oczka. Kokardka jest z cieniutkiej czerwonej włóczki. Wąsy i nosek wyhaftowałam muliną.  



O sukience Lili pisałam w poprzednim poście >>> KLIK
Główkę przytulanki zrobiłam według wzoru z gazetki Amigurumi nr 1/2017 (model ze strony 30). Wzór chusty znalazłam na Pinterest. Pozwoliłam sobie skopiować tutaj schemat, ponieważ widać wyraźnie na nim źródło. 





Źródło: Pinterest
 


Bardzo podoba mi się cały zajączek z gazetki. Mam na niego chrapkę. Pewnie się skuszę :-) 


Model z gazetki Amigurumi Nr 1/2017
Serdecznie Was pozdrawiam z moim Alesiem. Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)