wtorek, 11 grudnia 2018

Moja chusta Klazeina według wzoru Kirsten Bishop

Zauroczona piękną chustą Kristen Bishop postanowiłam zmierzyć się z tym wzorem. Wzór można bezpłatnie pobrać na Ravelry >>> KLIK
Nie miałam w domowym zaciszu odpowiedniej włóczki więc improwizowałam z tego "czym chata bogata". 







Wzór wymaga skupienia i uwagi ale szydełkuje się fajnie. 
To nie są moje ulubione kolory więc pewnie moja pierwsza Klazeina szybko zmieni właścicielkę. Sobie zrobię w zupełnie innej tonacji :-) 
Na koniec kolaż :-) 



4 komentarze:

  1. Cudownie wygląda ta "improwizacja"

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa jest cudna, zakochałam się w niej , ale nie wiem czy ogarnę ten opis po angielsku . Myślę, że chyba jeszcze nie jestem na tym stopniu wtajemniczenia :-) Ale kiedyś spróbuję . Kolorki dobrałaś fantastycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kolory, chusta wygląda przecudnie.:) Pozdrawiam Ewuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Załapałam chustowego bakcyla, więc może na następny sezon też uda mi się taką wydziergać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)