środa, 17 stycznia 2024

Małe dekoracje oraz Rękodzieło i przysłowia.... albo2 u Splocika. Styczeń 2024

 Witam serdecznie 😀



Podobają mi się zabawy u Splocika: "Małe dekoracje" oraz "Rękodzieło i przysłowia .... albo 2". Chętnie spróbuję. Mam nadzieję, że nie zabraknie mi motywacji i pomysłów. 

W styczniu Splocik dał dowolność w wykonaniu małej dekoracji, natomiast w drugiej zabawie trzeba było przygotować coś, co będzie pasowało do przysłowia:

"Spiesz się z wykonaniem rzeczy pilnych, by spokojnie zabrać się do rzeczy najpilniejszych"

albo do cytatu:

"Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego" - Theodore White

Banerki i szczegóły:

Małe dekoracje TUTAJ


Rękodzieło i przysłowia albo ...2 TUTAJ


Postanowiłam połączyć obie zabawy i oto efekt: Bukiet tulipanów 😉





Bukiet tulipanów jest małą dekoracją a kwiaty poprawiają humor więc dobre "na smutek" z cytatu  Theodore White


Na zakończenie jeszcze cytat z Pisma Świętego:



Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słówko. 
Dobrego dnia Wszystkim 💓
                                                        Ewa

14 komentarzy:

  1. Fajne te Twoje tulipany, ja dotychczas je szyłam ale spróbuję i na szydełku wydziergać, Cytaty z Pisma Świętego bardzo na miejscu, podpisuję się pod nimi obiema rękami !!!
    Pozdrawiam i dasz radę !! Trzymam za Ciebie kciuki !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Moje tulipany mają w środku male jajka styropianowe. Polecam ten sposób wypełnienia tulipanów. Dzięki za słowa wsparcia ❤️

      Usuń
  2. Śliczne i bardzo oryginalne tulipany. Bardzo pomysłowo "załatwiłaś" obie zabawy u Splocika. Gratuluję pomysłu wykonania tulipanów i umieszczenia ich w dwóch zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się tulipany i fajne kolorki.Pasuja do obu zabaw, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tulipany prześliczne :)
    Sporo pracy włożyłaś w ich wykonanie, ale warto było. :)
    Przez tę dłuższą przerwę chyba zapomniałaś, że jestem kobietą :)))
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu z przysłowiami, a w zabawie z dekoracjami znajdą się w podsumowaniu stycznia.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam wątpliwości, że za Splocikiem jest fantastyczna i utalentowana kobieta 😍. Fakt, zapomniałam Twojego Imienia a nie chcialam zwracać sie do Ciebie bezosobowo 😄. Ale jestem już w tym wieku, że czasem zdarza mi się coś zapomnieć 😀

      Usuń
    2. Ewo - dobrze, że nie zwracasz się do mnie po imieniu, bo na blogach go nie ma.- jestem Splocikiem. :))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    3. Zaglądasz na pocztę mailową?
      Zaglądasz do spamu - tam sporo wpada.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Dziękuję za wymianę i przepraszam za zamieszanie.
    Zajrzyj na pocztę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tulipany. - rewelacyjna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Your tulips are beautiful! 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)