wtorek, 11 grudnia 2018

Mój pierwszy entrelac

W tym sezonie bardzo modne stały się chusty wykonane wzorem koszykowym czyli entrelackiem. Długo opierałam się stwierdzeniu "wszyscy mają więc ja też" aż w końcu ciekawość czy dam radę zwyciężyła i oto jest, a raczej była, bo już jej nie mam :-) 






Chustę dziergałam z włóczki Mimoza Multi Natura kolor Z900. To wysokiej jakości, milutki w dotyku akryl.  Zużyłam dwa 100 g motki, czyli 2 x 325 m. Chusta jest taka tylko pod szyję. Nie lubię dużych chust. Pracowałam na drutach 3 mm z żyłką 100 cm. 

Znalezione obrazy dla zapytania mimoza multi natura Z 900
Muszę przyznać, że nie obyło się bez prucia i to kilka razy. Na początku nie mogłam załapać wzoru. Potem jak już załapałam to nie mogłam uwierzyć, że nie mogłam załapać :-) 
Wzorów, filmów i podpowiedzi w sieci jest zatrzęsienie. Wystarczy wpisać w Google hasło "entrelac" i rozkoszować się treścią. Osobiście skorzystałam z podpowiedzi dziergającej kuzynki i zaprzyjaźniłam się blogiem Christina.pl >>> KLIK
U Chrisiny jest super (moim zdaniem) trzy częściowy  kursik z foteczkami. Gorąco polecam. 
Tak jak wspomniałam na początku chusty już nie mam.  Mojej synowej Moni tak się spodobała, że z przyjemnością dla nas obu chusta została u Niej :-) 
A ja rozglądam się za fajną włóczką w szarościach :-) 

3 komentarze:

  1. Bardzo ładny, oj mi do niego daleko! Ewciu jesteś Mistrzem! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, super wyszła, choć przyznam że jednak virus bardziej mi do gustu przypadł. Fajne kolorki wybrałeś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Wirus też jest piękny. Zaraz sprawdzę,czy mam go na blogu. Robiłam go w ubiegłym roku :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)