piątek, 15 lutego 2019

Eko jajka ze sznurka

W połowie stycznia Ania na swoim blogu pokazała fajny tutek na wykonanie  eko-jaja ze sznurka >>> KLIK . Spodobał mi się pomysł szczególnie pod kątem moich Seniorek w Klubie. W ubiegłym roku okręcaliśmy jajka sznurkiem z pomocą kleju na gorąco. Było z tym trochę kłopotu bo dłonie moich podopiecznych już nie są takie sprawne i było ryzyko poparzenia. Na szczęście nic takiego się nie wydarzyło. Dlatego pomysł Ani z taśmą dwustronną podchwyciłam ochoczo i przygotowałam kilka jajek jako wzorce. Użyłam jajek o rożnych wymiarach. Wszystkie z ubiegłego roku. Zobaczcie jak fajnie się prezentują w towarzystwie starych kryształów :-)  Już takie jajeczka, bez ozdób są bardzo ładne. 


Na pierwszy rzut poszło największe jajo. Ma 14 cm wysokości. 



Ozdobiłam je taśmą z juty, sznurkiem naturalnym i filcowymi elementami. Dodałam też perłowe pół-perełki jako oczko ptaszka i środek kwiatuszka.

Następnie zabrałam się za średnie jajeczka. One mają po 9 cm.




Tutaj zastosowałam bawełnianą koronkę i śliczne kwiatuszki 

Najmniejsze 6 cm jajeczka nabiłam na patyczki do szaszłyków. Zdobiłam je w zależności od nastroju i tego, co miałam pod ręką   :-) 



Niżej wszystkie jajka gotowe do prezentacji w Klubie Senior +

Muszę wspomnieć, że moje jajka zdobiłam z wykorzystaniem różnych cudnych przydasi, które "przyleciały" do mnie od Ani w zabawie "PODAJ DALEJ" >>> zobacz 

Aniu bardzo dziękuję za fantastyczny pomysł na eko-jajka. Zaraz podlinkuję ten wpis na blogu DIY. Dodam jeszcze na zakończenie, że to nie koniec u mnie  "zabawy" ze sznurkiem i taśmą dwustronną. Ale o tym w następnym wpisie :-) 

Na zakończenie przesyłam Wam WALENTYNKOWE serduszko. Trochę spóźnione, ale szczere :-) 



22 komentarze:

  1. Pięknie ozdobiłaś jajeczka,a ztaśmą znakomity pomysł.Dzięki za link.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa, jajka prezentuję się świetnie. Dobry pomysł na dwustronną taśmę. Sama też zachwyciłam się tutkiem Ani:) A te małe jajeczka doskonale prezentują się w bukiecie z żonkilami. Sama też mam ochotę na takie:)
    Dziękuję za czerwone serducho i sama ślę takie 💓

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za milutki komentarz i serduszko. Miłego weekendu :-)

      Usuń
  3. Powstała przepiękna dekoracja na Wielkanoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne jajeczka Ewuniu, a szczególnie spodobały mi się te z koronkami, które uwielbiam. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu jajka wyszły śliczne!!! Ania opracowała wspaniały kurs więc warto spróbować :)). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne jajeczka. Cudowna świąteczna ozdoba i do tego własnoręcznie zrobiona 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł i staranne wykonanie dały troszkę inną, acz bardzo oryginalną dekorację :) super

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie je wykonałaś i ozdobiłaś! Lubię takie ekologiczne jajeczka.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sznurek to jedno z moich ulubionych tworzyw, pięknie dekoruje:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu cieszę się, że mogłam Cię zainspirować. Świetne Twoje jajeczka sznurkowe. Oj będzie się działo na zajęciach z Seniorkami. Już widzę te cuda jakie powstaną, mam nadzieję, że się pochwalisz efektem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Seniorki już nie mogą się doczekać. Zakupy zrobione więc po niedzieli zaczynamy. Oczywiście, ze się pochwalę :-)
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)