poniedziałek, 4 marca 2024

PONCHO lub NARZUTKA w komplecie z czapką, szalikiem i opaską

Ponczo, które dziś zaprezentuję  wykonałam jakiś czas temu. Ponieważ zima walczy z wiosną a my nie wiemy jak się ubierać pomyślałam sobie, że może ktoś zechce wydziergać sobie coś takiego uniwersalnego. Mając na sobie takie ponczo będziemy czerpać przyjemność z odpoczynku na świeżym powietrzu bez obaw, ze zmarzniemy. Ponieważ jest bardzo obszerne, może również służyć za koc.





Wykonałam je z włoskiej, ekskluzywnej, przepięknej i puszystej włóczki PAGLIACCIO "zimowy staw" od LILIOPPI. drutami 5 mm. Inspirację na ponczo znalazłam w gazetce Burdy Druty i Oczka 2/2017. Jest to model nr 5. 
Wymiary: 135 x 140 cm. Zastosowane wzory: żeberkowy i patentowy brzeg. 


Kupiłam kilka motków więcej. Dzięki temu do kompletu wydziergałam sobie czapkę, szalik i opaskę. 



A to ja w czapce i szaliku z tego zestawu.


Było by mi miło gdyby ktoś zechciał wykonać sobie podobny zestaw. Chętnie pomogę. 
Acha .... skład włóczki to 53 % wełna i 47 % akryl. W motku 100 g jest 180 m.

I jeszcze banerek  i link do zabawy u Reni:



Dzisiejszy cytat z Pisma Świętego:

Wszystko możliwe jest dla tego kto wierzy.

Ewangelia według Marka 9,23


Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. Wszystkiego dobrego :-) 



14 komentarzy:

  1. Wow, kawał roboty, prześliczny komplet, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet Ewuniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny taki zestaw ale nie dla mnie bo niestety wełna mnie gryzie. Super ma kolory takie uniwersalne . Miło Cię widzieć w tym zestawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też nie przepadam za podgryzaczami. Ta wloczka nie gryzie wcale a wcale. Dlatego lubię ten zestaw. Miłego dnia.

      Usuń
  4. Wspaniały komplet i super ponczo. :)
    Mnie ostatnio wełna nie lubi, chyba delikatnieję z wiekiem :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Tutaj jest 47 % wełny i uwierz mi na słowo nie podgryza 😄

      Usuń
  5. Ponczo bardzo oryginalne i ładne. Dodatki w postaci czapki, opaski i szalika przypominają, że zima nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie duże dzianiny, można się otulić i pasują na każdą okazję, a w czapie wyglądasz cudnie!! wełnę sobie też zapisałam:) Poproszę jeszcze tylko banerek i sama Cię zgłaszam w zabawie;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny komplet w ciekawej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Cię widzieć Ewo :) komplecik wspaniały, a to ponczo cudne - świetnie się ta nitka układała - niech się dobrze nosi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet☺️☺️ widać że musiałaś włożyć w niego dużo pracy☺️☺️niech się dobrze nosi☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)