piątek, 15 marca 2024

Coś prostego - marzec 2024 - SERWETKA HELENA

 Dzisiaj praca na zabawę u Reni, czyli ufok :-) 

Zanim Renia zaprosiła do marcowej zabawy w moim kąciku robótkowym były dwa ufoki: serwetka Helena, którą zaczęłam robić jakieś 10 miesięcy temu i ponczo z elementów zaczęte jeszcze wcześniej.

Ponczo nadal wymaga wiele .godzin szydełkowania więc wybór padł na Helenę, robótkę znacznie bardziej zaawansowaną.. To dość duża serwetka o średnicy 62 cm. Robiłam ją z Aurelią Myszkąszarą "w ciemno" - wzór  KLIK  

Nie spieszyłam się z jej wykonaniem, bo to robótka do "pudełka z prezentami na kiedyś" czyli bez specjalnego przeznaczenia. Nawet nie pamiętam z jakiego powodu jej nie dokończyłam. Widać coś było pilniejszego. 

Oto i ona: Helena 


Mój ufok tak wyglądał zanim się za niego zabrałam:

Dziękuję Reni za pomysł. Serwetka pewnie by sobie dalej leżała nie ukończona. Dzięki zabawie mam kolejny "fant" w pudełku prezentowym. 

Serwetka jest w kolorze ekri z bawełnianego kordonka, który kupiłam na stronie Polskie Nici

Banerek:

Kolaż moich prac od początku zabawy: 


Na zakończenie cytat na dziś wylosowany z Ewangelii według Świętego Marka:

"Oddajcie Cezarowi to, co należy do Cezara, 
a Bogu to, 
co należy do Boga" 
* Mk 12,17



Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)




23 komentarze:

  1. Helena jest piękna i elegancka, super serweta, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej akurat serwetki nie szydełkowałam ale z Aurelią lubię robić i w ciemno też . Fajnie że ją skończyłaś i fajnie że Renia wymyśliła taki temat. Nie jedna z biorących udział w zabawie pozbędzie się UFOka .
    Aż się dziwią że masz takie UFOki , przeca do końca niewiele brakowało. Fajna Ta Twoja Helena , ktoś dostanie super prezent a kolor pasujący do wszystkiego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Też się cieszę, że wreszcie ją skończyłam. Wbrew pierwszemu wrażeniu, wykończenie tej serwetki w rzędach było czasochłonne i trochę nudnawe. Ale jest !

      Usuń
  3. Przecudna ta serweta, ale ja jakos do takich projektow nie mam cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest Twoja serwetka! Zanim ,,rzuciłam szydełkiem w kąt,, dużo prac u mnie powstało, z takim wzorem też (środek i wykończenie). O ile dobrze pamiętam ananaskowy się nazywa (czy jakoś tak).
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna serwetka 😚
    Dobrze że ją skończyłaś,szkoda aby takie cudo leżało w szafie ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna cudna praca, a serwetka na pewno znajdzie swoje przeznaczenie. Może do koszyka? Co do poncza to sam Cię zgłosiłam;) Piękne rzeczy robisz:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje prace .

      Usuń
  7. Piękna serwetka i wcale nie wygląda na łatwą czy prostą. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten ufok, dobrze że wzięłaś sie za niego i wykończyłaś. Piękna serwetka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna duża serweta. Dobrze że przestała być uffokiem! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jaka piękna serweta, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka, fantastyczna ozdaba domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna serwera☺️ Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)