środa, 13 lutego 2019

Cieplutki komplecik dla dziewczynki

Komplecik jest oczywiście dla mojej wnusi . Ale tym razem babcia "dała ciała". Mimo, że jest malutki, to jest za duży. Robiłam "na oko", bo to miała być niespodzianka. Taki sam komplecik tylko  większy robiłam dawno temu >>> KLIK. Wydawało mi się, że wystarczy odjąć moduł wzoru i już będzie ok. Niestety. Trzeba było odjąć co najmniej 3 albo 4 moduły. Mogłam też zrobić jedno okrążenie mniej słupkami. No nic ... komplecik będzie Lili miała na jesień :-) 





 Tak Lilianka śmiała się z babci :-) 


Powiem Wam kochani, że moja 3 miesięczna wnusia jest niesamowitą śmieszką i gadułą. Wrodziła się do Alesia. Jemu też buzia się nie zamyka :-) 

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :-)  




11 komentarzy:

  1. Znam ten ból i już nie robię niespodzianek;-) Z dwojga złego lepiej jak za duże:-) Śliczny komplecik na śliczną Niunię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Koniec z niespodziankai. Dziękuję i pozdrawiam 😍

      Usuń
  2. Piękny komplecik!
    Na pewno się nie zmarnuje.
    A na zdjęciu wyglądacie wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik Ewuniu.:) Najważniejsze, że nie jest za mały, a za kilka miesięcy będzie jak znalazł. Lilianka ma wspaniałą babcię, a babcia aż ma iskierki w oczach jak patrzy na wnuki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko :-) To prawda, babcia zakochana we wnukach :-)

      Usuń
  4. Ewuniu cudowny komplecik , będzie jak znalazł na jesień. Dzieciaki tak szybko rosną , że może dobrze że zrobił się za duży .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Pewnie, że się przyda. Koleżanka chciała odkupić dla swojej wnuczki. Mama Lilianki schowała i nie ma :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  5. Ewuniu piękny komplecik, ale jeszcze piękniejsze są Twoje radosne małe Skarby :)). Jesteś zdolna więc zapewne i drugi komplecik powstanie :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja, mam wreszcie swoją prywatną modeleczkę :-) Uwielbiam robić dzieciaczkom ubranka. Dla dziewczynek więcej możliwości :-)

      Usuń
  6. Piękny komplecik! Miło Was widzieć. Wnuki to najcudowniejszy skarb!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)