wtorek, 19 lutego 2019

Karteczki u Ani w lutym

W lutym u Ani nadal bawimy się paletą kolorów ale symbolem przewodnim jest też flora. Można było wybrać tylko trzy kolory. Zrobiłam trzy karteczki ale do zabawy zgłaszam tylko dwie, bo w trzeciej jest za dużo kolorów i Ania mogłaby ją odrzucić. Wolę się nie narażać. 
Pierwsza karteczka, która nie "łapie" się w wytycznych, to karteczka, którą wykonałam z elementów, które "przyleciały" do mnie w paczce od Ani. Jest to karteczka urodzinowa dla mojej siostry. Już wręczona i miała swoje "och" i "ach" :-). Nieskromnie przyznam, że byłam z tej karteczki bardzo dumna na przyjęciu urodzinowym. Wszystkim się podobała. Ma swoje miejsce na kominku.




W drugiej karteczce zastosowałam kolory: żółty - pomarańczowy - zielony. Kwiatuszki wycięte z książeczki do kolorowania i pomalowane kredkami akwarelowymi. Delikatne barwy na intensywnym trójkolorowym tle. Karteczka pasowała do dzisiejszej słonecznej pogody.  



Trzecia karteczka i kolor zielony - niebieski - żółty. 



Chyba niepotrzebnie usiadł motyl na żonkilach. Nie przymierzyłam, tylko od razu "ciach". Trudno. Musiał zostać. 

Jeszcze kolaż: 


i banerek:



W lutym oprócz innych robótek czeka mnie jeszcze karteczka u Uli. Tymczasem pokażę postępy z szalem z Kiddy's Moheru. Przybywa pomalutku ale gdzie tam do końca :-)  


Pozdrawiam wszystkim serdecznie i wprowadzam zakaz chorowania :-) 






21 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Ewuniu, a najbardziej podoba mi się ta pierwsza.:) Wspaniały szal, aż by się chciało do niego przytulić. Zakaz chorowania bardzo by się przydał, bo u nas nie możemy wyjść z choróbsk. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lenko. Dużo zdrowia życzę i pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Piękne kartki, Ewo!
    Ta pierwsza rzeczywiście zachwyca :-)
    Bardzo jestem ciekawa Twojej chusty...
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Bardzo bym chciała skończyć już szal :-)

      Usuń
  3. Ewuniu ciesze się że wykorzystujesz przydasie z paczuszki i to jak pięknie. Pierwsza kartka niezwykle romantyczna. Pozostałe dwie takie wiosenne i energetyczne. Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Przydasiów z paczuszki starczy mi na długo :-) Jeszcze raz dziękuję. Dzięki nim karteczkowa zabawa jeszcze fajniejsza :-) Patrząc na poszczególne elementy rodzą się nowe pomysły. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Piękne kartki. :)
    Pierwsza faktycznie bardziej zachwyca, ale pozostałe też mają swój urok.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu kartki super! Bardzo radosne :)) I popieram zakaz chorowania !! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, piękne karteczki, a pierwsza w pełni zasługuje na ochy i achy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. każda z Twoich kartek jest wyjątkowa i każda ma swój urok, jednak moją faworytką jest pierwsza karteczka - bardzo podoba mi się jej delikatność i dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu super karteczki,takie radosne w wiosennych kolorach,a szal ..... aż Ci zazdroszczę,Ja sobie obiecuję że muszę zrobić,ale nigdy nie mam czasu :-)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko. Zachęcam do kartkowania. Fantastyczny relaks :-)

      Usuń
  9. Piękne, radosne i mega wiosenne karteczki przygotowałaś:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki! Znam to uczucie kiedy chodzi się jak paw (hihi), gdy wszyscy zachwycają się pracą, wówczas najchętniej siadałabym i tworzyła następne;) Brawo Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)