poniedziałek, 18 marca 2019

Kolorowe skarpetki

Skarpetki są maleńkie. Pasują na stópkę 12 cm. Są kolorowe i cieplutkie. ochronią nóżki przed zimnem na spacerku. 




Każda babcia (albo mama) bez trudu je wykona dla swojego szkraba podpatrując fotkę wyłowioną z Pinterestu (nie znam autora)


Ja miałam ułatwione zadanie bo lalka starszej wnuczki, która już z lalek wyrosła, ma fajne plastikowe buciki, które wykorzystuję jako manekiny stópek :-)  


Kończąc życzę miłego nowego tygodnia wszystkim odwiedzającym, szczególnie komentującym moje robótki :-) Pozdrawiam wiosennie z ranczo :-) 








12 komentarzy:

  1. Akurat butków/skarpetek dla wnusia jeszcze nie robiłam, choć w głowie już od dawna jest plan, ale on najlepiej czuje się z bosymi stopami, więc to chyba dlatego brak mi motywacji do tej pracy;-) Prędzej kiedyś wyszydełkuję dla siebie, niż dla niego;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu są śliczne!!! Piękne wykończenie!! Ja według podobnego schematu robię kapcie :)). Miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie te kolorowe kapciuszki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie skarpetusie. Dzieci tak szybko rosną, że zapomina się jakie były kiedyś małe a potem się dziwimy kiedy któregoś dnia spostrzegamy, że nas przerosły :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Mam gazetkę ze skarpetkami, ale jakoś nie miałam okazji, a może weny, by się za takie zabrać.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu słodziaki te skarpetusie , cudne są. Dziękuję za kolejna inspirację.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze skarpetusie!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie fajne buciki, a Twoje wnuki Ewuniu jeszcze słodsze. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne skarpetusie i kolorki radosne. Piesek z troską opiekuje się dzieciaczkami aż miło popatrzeć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziaki wspaniałe :) Zdjęcie z psiakiem pilnującym wnuki super :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne skarpetki dla maluszka. Takie kolorowe propozycje na pewno każdemu się spodobają. Ja u siebie głównie stawiam na stopki, te są najbardziej praktyczne do chodzenia na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe! Widać dużo pracy włożonej w ich zrobienie. ja też lube robić takie wełniane ciepłe skarpetki dla dzieci na jesień.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)