środa, 27 lutego 2019

Lekkie, domowe kapcie z włóczki

Kolejne włóczkowe kapciuszki wykonałam na drutach. Ozdobiłam dużym szydełkowym kwiatkiem. Kapcie są ciemno brązowe a kwiatek dwukolorowy, z dodatkiem beżu. Kolorystycznie dopasowane koraliki w środku kwiatka dodają uroku.




Z pewnością to nie są ostatnie włóczkowe kapciuszki. Nie ważne czy robię na drutach czy szydełkiem, praca sprawia mi sporo przyjemności. Korzyść podwójna, bo wykorzystuję końcówki włóczek :-) 
Inne moje kapciuszki można zobaczyć tu: >>> KLIK
Zapraszam :-) 


18 komentarzy:

  1. Śliczne kapcioszki Ewuniu, super kolorki.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, to małe dzieła sztuki😀 pęknie wykonane😀pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu są śliczne! A te kwiatuszki dodają niezwykłego uroku! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Zgadzam się z Tobą. Kapcie jak kapcie ale kwiatuszki robią swoje :-)

      Usuń
  4. No kapciuszki Francja-elegancja.
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne świetne kapciuszki , ja się zabieram za swoja jak nie powiem za co . Dalej jestem w lesie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Wszystko ma swój czas. Ja staram się nie robić nic na siłę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  6. Świetne!Ja już odpuściłam. Na razie wystarczy.
    Pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pewnie wkrótce znów wrócisz Aniu do kapciuszków :-)

      Usuń
  7. Kochani! UDOSTĘPNIAJMY!

    To jest Kacperek, który 17.03 będzie obchodził swoje 9 URODZINKI. Czwarte z rzędu, spędzone w szpitalu!! W 2015 roku wykryto w główce Wojownika złośliwy nowotwór mózgu. Przeszedł operacje i długie leczenie. W 2017 koszmar powrócił i kolejny raz musiał stoczyć walkę o życie. Dzisiaj Kacperek wygrywa z dziadem, ale skutki leczenia odczuwa ogromne. Właśnie kolejne 6-tygodni spędza w szpitalu, gdzie będzie codziennie rehabilitowany, aby zaczął dorównywać rówieśnikom! Zaczyna się buntować, bo chce być jak koledzy.... Sprawmy mu radość i wyślijmy kartkę z życzeniami i dobrymi słowami!:)

    Największy fan lego �� marzy o elektrycznej gitarze i prawdziwym mikrofonie, co by zostać piosenkarzem! Marzenia są po to, aby je spełniać! Do boju...��

    Adres:
    Kacper Strusiński
    ul. Żeromskiego 35/12 ,
    50-321 Wrocław
    woj. Dolnośląskie

    W obieg! https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212602573448864&set=a.3649317081123&type=3&theater

    Witam pani Ewo może zrobi pani karteczkę urodzinową dla chorego Kacperka na jego 9 urodziny :) :) :) pozdrawiam panią bardzo Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :) i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim co miesięcznym wzywaniu, mnóstwo nagród, fajna tematyka wyzwań, zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)