wtorek, 16 maja 2017

Turkusy :-)


Moje turkusy powędrowały  w prezencie imieninowym do bliskiej osoby. Myślę, że to najfajniejszy pomysł na upominek. Szczególnie, jeżeli osoba obdarowana lubi takie cudeńka :-)

Koszty mojego prezentu są następujące:

Materiały: 28 zł., w tym:
Koraliki: 4 torebeczki (10 g) = około 12 zł
Zapięcia (2 komplety)  = 10 zł
Klej, kordonek, koszty dostawy materiałów (uśredniona kwota) = około 6 zł

Czas wykonania około 10 godzin (nie wiem czy to mało czy dużo czasu. Praca z szydełkiem jest dla mnie relaksem):
Nawlekanie około 1,5 godziny (nie mam młynka)
Praca z szydełkiem około 8 godzin.
Wykończenie około 15 min.

Komplet biżuterii koralikowej wykonałam z japońskich koralików Toho 8/0 (3 mm) w kolorze turkusowym. Zapięcia metalowe - 9,5 mm (antyalergiczne) z łańcuszkiem jako przedłużka. Dodatkową ozdobę stanowi przywieszka serduszko.
Naszyjnik ma około 50 cm a bransoletka 17 cm.
Mój sznur szydełkowo koralikowy jest na 6 koralików w rzędzie.
Na naszyjnik nanizałam na nitkę prawie 3 m koralików. Na bransoletkę 1 m :-)








1 komentarz:

  1. uroczy komplet - nowa właścicielka z pewnością zachwycona :) bardzo podoba mi się kolorystyka i staranność wykonania! świetna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)