czwartek, 18 maja 2017

Mereżkowe pasy

Bluzeczkę w mereżkowe pasy wykonałam  z tradycyjnej "zerówki" Ciekawe czy ktoś jeszcze pamięta takie niteczki. W mojej ocenie to fantastyczna bawełna. Jeżeli zalecenia producenta są szanowane wyrobami z tej włóczki można cieszyć się latami.



Jak zwykle rozmiar 42. Waży około 30 dag. Pracowało szydełko 3,5 mm.




Wykrój tradycyjny dla rozmiaru 42. Natomiast wzór ze starej książki z mojej biblioteczki.



We wzorze zmieniłam jedynie słupki reliefowe na zwykłe.
Wykończyłam kilkoma rzędami półsłupków. W ostatnim rzędzie dodatkowo pikotki:

  
Jeszcze dwie fotki :-) 




2 komentarze:

  1. Świetna jest , podziwiam kiedy Ty tak szybko to robisz. Dopiero co był sweterek a tu już kolejny ciuszek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu :-)
    Ja tak szybko nie tworzę. Mam po prostu duże zaległości w blogowaniu.
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)