środa, 24 maja 2017

Roczek Amelki :-)

Trudno mi uwierzyć, że mam aż takie zaległości w publikacjach. Amelka wkrótce skończy 4 latka a ja jeszcze nie pochwaliłam się w swoim blogu Jej kreacją.
Będzie sporo fotek :-)
Była sukienka, sweterek - bolerko, kapelusik i opaska.. Spódniczka w sukience (tu-tu) jest z białej i bzowej organzy. Dodatkowo różyczki i satynowe wstążeczki. Guziczki w kształcie kwiatuszków.
Nie skromnie przyznam, że byłam bardzo dumna ze swojego dzieła. Nazbierałam mnóstwo pochwał od gości małej Jubilatki :-)









A oto Księżniczka Amelka:
:

Tutaj Amelka z moim wnuczkiem Aleksem :-)
Jak wspomniałam na początku, wszystko wydarzyło się trzy lata temu. Teraz oboje mają już po 4 latka :-)


Projekt własny. 
Włóczka: około 8 motków GAZZAL BABY COTTON  225m /50 g dostępna np. tu: 
40 % polyakril
60 % cotton
Szydełko 3 mm




5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)