piątek, 26 maja 2017

Bawełniane bolerko dla dziewczynki - rozmiar 98


Latem każda dziewczynka musi mieć podobne bolerko. Idealne na poranne i wieczorne spacerki.
Wiem coś o tym. Jestem ciocią i babcią dla kilku księżniczek :-)
Wykonanie nie jest ani trudne, ani czasochłonne. Szydełkuje się z przyjemnością :-)
Inspiracją dla mnie były fotki nieznanej artystki, która swoją pracę opublikowała w sieci w podobny sposób. Niestety nie mam linka. Jeżeli trafi na mój blog, proszę niech się ujawni. Tymczasem tutaj Jej dziękuję :-)
Post jest na temat bolerka :-)  Kapelusik był  prezentowany w moim blogu tu: KLIK 
Wykonałam go również z tej samej włóczki, co bolerko.


Bolerko :-)











Bolerko zrobiłam z fantastycznej białej włóczki Cotton Soft. Można ją kupić np. w pasmanterii Fastryga  KLIK 
Włóczka jest cieniutka i wydajna. Jeden motek wystarczy.

Skład: 55% bawełny 45% akryluMotek 100 gram 600 metrówZalecane druty oraz szydełko numer 2,5Próbka 10 na 10 cm to 32 pczka i 44 rzędyNa sweterek producent zaleca około 400 gram włóczki. 



Poniższe foteczki obrazują kolejne etapy szydełkowania. Wszystko dokładnie widać. Nie powinno być kłopotu z odczytaniem :-)

Tył:




Przód:



Rękawek:



Wykańczanie:



Bolerko zrobiłam w ubiegłym roku. Dopiero teraz doczekało się publikacji :-)

2 komentarze:

  1. Cudny Komplecik :)) Moze sprobuje kapelusik malej zrobic,bo bardzo mi sie spodobal :)) Dziekuje za schemacik :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bolerko - uroczy razem komplecik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)