poniedziałek, 8 stycznia 2024

Ubranka lalki Barbie

Dzień dobry 

Pod koniec ubiegłego roku lalka mojej wnuczki dostała dwa zestawy ubranek.

Pierwszy, to czerwona sukienka i sweterek.





Drugi zestaw to sukienka i sweterek ale w tonacji różowo - szarej.








Korzystałam z pomocy filmów Aurelii Myski Szarej dostosowując robótki ostatecznie do wymiarów lalki mojej wnuczki.

Zobacz tu:

Na zakończenie dzisiejszego wpisu jeszcze motywacyjny cytat z Pisma Świętego:


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko. Dobrego dnia. Ewa.


7 komentarzy:

  1. Śliczne ubranka dla lalek, najbardziej podoba mi się czerwony komplecik. Bóg zapłać Ewo za piękny cytat. Pozdrawiam milutko i życzę wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe ubranka dla lalek. Taka Babcia - to szczere złoto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Antonino. Wczoraj o Tobie myślałam. Twoje serwetki z serduszkami znów "chodzą mi po głowie". Dla siostrzenicy na 50 urodziny 🌹

      Usuń
  3. Przepiekna kolekcja, ja musiałam sama robic ubranka dla lalek, super babcia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula. Ja też robiłam i szyłam ubranka dla swoich lalek. Lubiłam je stroić w nowe ciuszki. Teraz to coś, jak powrót do dziecięcych lat ku radości wnuczki ❤️

      Usuń
  4. Fajne te ubranka dla lalek, Podziwiam za robienie takich maleństw. Fajnie jest mieć taką babcię !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)