czwartek, 22 lutego 2024

Astromaskotki - RYBY

Witam serdecznie 😅

Zamierzam wydziergać szydełkiem wszystkie znaki zodiaku. To spontaniczny pomysł, wcześniej nie rozważany. Ponieważ kilka dni temu - 19 lutego, zgodnie z kalendarzem astrologicznym zaczął się sezon ryb, to właśnie rybki pojawiają się u mnie  jako pierwsze. Dla jasności - nie wierzę w horoskopy i nie pasjonuję się układem poszczególnych gwiazd. Ale jestem zodiakalną rybą więc nawet dobrze się składa, że moja kolekcja astromaskotek rozpoczną ryby. 

Takie mini maskotki mogą być świetnym pomysłem na upominki. Po zamocowaniu kółeczka sprawdzą się w roli breloków.






Rybki mają po 14 cm. Wykonałam je z włóczki YarnArt jeans szydełkiem 2,5 mm. Wypełniłam kulką silikonową. Zamontowałam bezpieczne oczy 6 mm.
Moją inspiracją był film Oli z Szydełkarni.pl na YT:   KLIK  

Ogólnie jestem  zadowolona z pomysłu. 
Następne astromaskotki będę starała się wykonywać zgodnie z poniższą ściągą 👇👇👇 

Znaki zodiaku: daty urodzin (zawierają się w ściśle określonych widełkach):
  1. Baran (21 marca — 19 kwietnia)
  2. Byk (20 kwietnia — 20 maja)
  3. Bliźnięta (21 maja — 20 czerwca)
  4. Rak (21 czerwca — 22 lipca)
  5. Lew (23 lipca — 22 sierpnia)
  6. Panna (23 sierpnia — 22 września)
  7. Waga (23 września — 22 października)
  8. Skorpion (23 października — 21 listopada)
  9. Strzelec (22 listopada — 21 grudnia)
  10. Koziorożec (22 grudnia — 19 stycznia)
  11. Wodnik (20 stycznia — 18 lutego)
  12. Ryby (19 lutego — 20 marca)
Fajnie byłoby, gdyby pomysł na astromaskotki spodobał się Wam. Było by miło gdyby ktoś przyłączył się do zabawy w astromaskotki 😀


I jeszcze cytat z Pisma Świętego:

Dobry człowiek z dobrego skarbca wydobywa dobre rzeczy, zły człowiek ze złego skarbca wydobywa złe rzeczy - Mt. 12,35

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Życzę Wam wszelkiego dobra 💓



22 komentarze:

  1. Świetnie wyszły rybki, będę czekać na kolejne znaki.Osobiscie nie lubię robić takich maleństw,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula. U mnie małe formy zwykle są jako przerywniki przy większych projektach.

      Usuń
  2. Znakomite rybki. Niestety nie umiem szydełkować. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rybki. :)
    Jestem ciekawa, jak będą wyglądały inne szydełkowe znaki zodiaku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sama też jestem ciekawa kolejnych znaków zodiaku 😀

      Usuń
  4. Oj ale by było fajnie ale u mnie tylko byki lwy i panny, za nic w świecie się tego nie podejmę, tym bardziej że szydełko chwytam bardzo rzadko. Ale rybki masz zajefajne😁 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe ryby. Mój znak zodiaku, to także ryby - dlatego szczególnie bliskie mi są Twoje. Wyszły cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rybki są extra ale to jedne z łatwiejszych maskotek . Ciekawa jestem raka i skorpiona powodzenia Ewo w dzierganiu. Ja niestety odpadam w dołączeniu do zabawy .Po pierwsze nigdy nie dziergałam maskotek a po drugie ostatnio mi weny brak na naukę czegokolwiek nowego, choć sam pomysł mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kilka wzorów znaków zodiaku mam w starej gazetce "Amigurumi". Mam nadzieję pozostale znaleźć w sieci. Zobaczymy jak mi pójdzie pomysł 😀 Cieplutko pozdrawiam ❤️

      Usuń
  7. Super pomysł a rybka fajna 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie świetne rybki stworzyłaś :) wyzwanie trudne to ja będę podpatrywać :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa, chętnie bym przyłączyła, ale skąd brać wzory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby fajnie. Link do wzoru na rybki znajdziesz w opisie. Autorka ma też wzory na pozostałe znaki zodiaku. W starych gazetkach Amigurumi też coś się znajdzie. Damy radę :-)

      Usuń
  10. Super te rybki :) Podoba mi się pomysł. Może też spróbuję. Ja jestem z pod znaku raka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)