wtorek, 16 stycznia 2024

Kartkowanie z Ulą. Styczeń 2024

 Dzień dobry

Tworzenie karteczek okolicznościowych nie należy do moich specjalności. Nie mam odpowiedniego "zaplecza" do kartkowania. Niezależnie od tego postaram się świetnie bawić z Ulą wykorzystując zasoby swojego kącika robótkowego.

Moja styczniowa karteczka prezentuje się tak:

Wykonałam trzy małe serduszka szydełkiem z kordonka Maja 5 i umieściłam na zawieszkach w rameczce. Ot wszystko 😀



Pasuje do mapki?

Na koniec jeszcze jeden z moich ulubionych cytatów z Pisma Świętego:



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko. Dobrego dnia 💓

                                                                                                                Ewa 


20 komentarzy:

  1. Urocza karteczka Ewuniu. Niedługo walentynki, więc może się przyda albo można ją wysłać z dobrym słowem dla kogoś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na brak przydasiów do kartkowania to całkiem fajnie sobie radzisz. Nie od dziś wiadomo że Ty szydełkowa jesteś, ale kartka wyszła Ci niczego sobie.
    Pozdrawiam i powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Mam jeszcze co nieco z paczuszki od Ciebie. Wykorzystam w zabawie z Ulą.

      Usuń
  3. Kartka wyszła świetnie, ja niekartkowa jestem, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna interpretacja mapki ,bardzo mi się podobają te serduszka na kartce.
    Super że cytujesz teksty biblijne !Mój ulubiony to ew.Jana 3,16-17
    Pozdrawiam serdecznie
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł! Bardzo podoba mi się taka interpretacja mapki :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, ciekawa interpretacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne serduszka :) I fajnie karteczka wyszła.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna interpretacja mapki :) brawo

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka. Super interpretacja mapki. Fajne wykorzystałaś elementy szydełkowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, ale świetnie i kreatywnie zinterpretowałaś mapkę. Te serduszka są przeurocze.
    Pozdrawiam - Małgosia X (Papierowy Jarmark)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dlaczego wyświetlasz się jako anonimowa? Dziękuję :-)

      Usuń
    2. Ewciu, czasem miewam problem z zalogowaniem i tak się właśnie dzieje.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)