środa, 24 stycznia 2024

Kolorowy kocyk dla maluszka

Witam serdecznie

Kolorowy kocyk dla maluszka jest "owocem" zabawy / wyzwania w grupie  Szydełkowe DIY / Handmade Craft  na FB w 2023 roku. Grupę prowadzi autorka bloga Kursy krok po kroku - rękodzieło 

W 2023 roku Uczestniczki wyzwania szydełkowały różne projekty z "kwadratów babuni". U mnie był to kocyk składający się z 30 kolorowych kwadratów. Inspiracją był dla mnie projekt z witryny Granstudio.com
Mój kocyk ma wymiary 70 x 80 cm. Wykorzystałam różnokolorowe końcówki niteczek, które mi zostały z innych projektów. Pracowałam szydełkiem 3,5 mm.






Kocyk powędruje na licytację na ratowanie życia ciężko chorego na raka 4 letniego chłopczyka KLIK


Na zakończenie, tradycyjnie już jeden z moich ulubionych cytatów z Pisma Świętego:




Wszelkiego Dobra Wszystkim  💖




12 komentarzy:

  1. Śliczny kocyk z fajnym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocyk wyszedl milutki i ma bardzo stonowane kolorki, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ten kocyk w spokojnej tonacji. :)
    I wspaniałe przeznaczenie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa fajny Ci ten kocyk wyszedł i poszedł na szczytny cel , mam nadzieję że pójdzie za sumkę godną ratowania życia, co te biedne dzieci zawiniły że muszą tak cierpieć ??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Nie spodziewam się dużej sumki. Wystawiłam za 60 zł na start.

      Usuń
  5. Piękny kocyk i świetnie dobrane kolory. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)