wtorek, 6 lutego 2018

Karteczkowy LUTY


Sama siebie zaskoczyłam. Początek lutego, a ja mam już swoje karteczki. 

Kolaż 
Wybrałam z tabelki z wytycznymi  takie oto elementy:

Boże Narodzenie - ażur + perełki + kokarda


Wielkanoc - królik + ażur + czerwony/różowy 
Kartka okolicznościowa 1 - kokarda + serce + perełki 


Kartka okolicznościowa 2 - listki + tulipan + ramka 

Tak się rozpędziłam, że zrobiłam jeszcze takie karteczki okolicznościowe: 


Na moich karteczkach dominują szydełkowe ozdoby, ale znalazł się też tulipan z filcu.   
Przyznam się, że motywacją do karteczkowania w tym miesiącu są zajęcia w Klubie Senior +. Dziewczyny koniecznie chcą spróbować  sił w tej technice, a ja obiecałam pokazać swoje pomysły. 
Na koniec banerek:



Jeszcze fragmencik "na dziś" z mojej ulubionej książki:
"Zacznij wsłuchiwać się w szept swojego prawdziwego JA, które podpowie Ci, jaką drogą masz pójść. Twoje serce powie Ci, co jest dla Ciebie dobre, a co nie".  
("Twoje wewnętrzne bogactwo... " - S.B. Breathnach)



38 komentarzy:

  1. Ewuniu jak się cieszę , że tak szybko odrobiłaś kolejną lekcję z karteczek :-)
    Coraz bardziej podobają mi się te szydełkowe ozdoby a ten tulipanek zachwycił mnie najbardziej, jest cudowny. Bardzo fajne miałas pomysły na te karteczki .
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa. Bardzo chciałabym wytrwać. Karteczki to wspaniała i piękna tradycja. Bardzo się cieszę, że znów jestem w zabawie :-) Aniu serdecznie Cię pozdrawiam i życzę spokojnej nocki :-)

      Usuń
  2. jaki super pomysł na karteczki z szydełkowymi elementami, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie jestem "karteczkowa" a bardzo chcę mieć swoje karteczki. Próbuję łączyć ukochane szydełko z karteczkami :-)

      Usuń
  3. Piękne ażurowe karteczki ☺
    Pozdrawiam miło 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu ależ piękne masz te karteczki,cudownie wyglądają na nich te szydełkowe cudeńka .
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne kartki! a tego uroku dodają szydełkowe ozdoby! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalne, oryginalne i piękne karteczki. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, piękne karteczki. Szydełkowe motywy na kartkach zawsze podziwiam.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wspaniałe inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są Twoje karteczki. Podziwiam wielorakość zainteresowań robótkowych. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki :) Bardzo ładne szydełkowe elementy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaszalałaś;) Prześliczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe karteczki! Tulipan z ananaska zachwycający!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne i pomysłowe kartki. Szczególnie zachwycił mnie tulipanek i słodkie zajączki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne karteczki stworzyłaś.
    Podoba mi się połączenie szydełka z kartkowaniem.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne szydełko wstawki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki przygotowałaś, Ewo!
    Bardzo lubię szydełkowe, frywolitkowe lub haftowane wstawki na kartkach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frywolitki nie umiem, a szkoda :-) Dziękuję za miłe słowa. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  17. Zrobiłaś Ewuniu mnóstwo uroczych, radosnych karteczek!
    Podziwiam i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam chwilową wenę na karteczki :-) Miło mi, że się podobają.

      Usuń
  18. śliczne karteczki, a jaka imponująca ich ilość

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniale poradziłaś sobie z wytycznymi bingo .Każda karteczka ma
    własny urok i ciekawy pomysł .Z przyjemnością oglądałam Twoje prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu prześliczne kartki bardzo podoba mi się wykorzystanie szydełkowych elementów.
    Najbardziej podoba mi się z szydełkowym tulipanem.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)