sobota, 27 stycznia 2024

Temperaturowy wąż - odsłona I

 Witam wszystkich serdecznie

 i życzę wszelkiego dobra 💓


Jestem członkinią grypy na fb SZYDEŁKOWE DIY / HANDMADE CRAFT, którą prowadzi autorka bloga kursykrokpokroku.blogspot.com. W nowym roku zaczęła się tam zabawa / wyzwanie #szydełkowyrok2024. Szczegóły TU

Krótko mówiąc zabawa polega na tym, aby przez cały rok dziergać dowolną, kolorową robótkę i chwalić się postępami w ostatni piątek miesiąca. U mnie będą to temperaturowe węże. Prawdopodobnie będą to trzy maskotki po około 3 m długości. Wybrałam włóczkę Dolphin Baby. Pracuję szydełkiem 4 mm. Każdego dnia robię 2 okrążenia (po 24 półsłupki w okrążeniu) odpowiednim kolorem według mojej palety kolorów.

Odsłona I :




Na dziś mój wąż ma 50 cm. Ale do końca miesiąca przybędzie jeszcze 8 rzędów (4 dni po dwa rzędy), czyli będzie około 56 cm. Mnie się już zaczyna podobać 😀

Kończąc podsyłam kolejny cytat z Pisma Świętego 💓



💓💓💓



8 komentarzy:

  1. Coraz piękniejszy jest, czekam na kolejną część, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, że jest tyle kreatywnych zabaw na blogu jak i na Facebooku :)
    Przepiękny jest ten wąż! Powodzenia w dalszym tworzeniu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę z zabaw na blogu i na fb. Fajna sprawa. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Świetny jest ten wąż, a przy okazji można wykorzystać resztki włóczek. Pozdrawiam serdecznie ")

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten Twój wąż się zapowiada. Kto wie może i ja się zdecyduję, tylko włóczkę muszę wybrać. Z niej szybko przybywa nie to co z kordonka.
    Pozdrawiam i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wnuki mocno kibicują. Mnie też zaczyna się podobać. To tylko 2 rzędy dziennie, po 24 półsłupki. Zachęcam :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)