wtorek, 23 stycznia 2024

Pelerynka do komunii


Dzień dobry
Zbliża się okres przygotowań do wielkiego święta jaką jest Komunia Święta. Jakieś  dwa lata temu robiłam pelerynkę dla dziewczynki o wzroście 134 cm. Wybrałam wówczas bardzo popularny wzór "hulający" w sieci z jakiejś zagranicznej gazetki.. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zrobiła po swojemu.







Pelerynkę wykonałam z bieluśieńkiego akrylu szydełkiem nr 3 mm.



Na zakończenie kolejny, mój ulubiony cytat z Pisma Świętego.





6 komentarzy:

  1. I ja też kiedyś zrobilam tą pelerynkę dla dzisiaj już 19 latki ale bez kołnierza, później Wykonałam dla jej siostry też na Komunię Świętą bolerko z poszerzonymi rękawami by do alby go dostosować.Doszlysmy do wniosku z siostrzenicą że bolerko będzie bardziej wykorzystane i tak było,Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem bolerka i sweterki są bardziej funkcjonalne. Wkrótce pokażę je na blogu. Może kogoś zainspiruję. Dziękuję Ula za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta pelerynka i można ją wykorzystać po komunii , wszak biały do wszystkiego pasuje. Ja póki co nie mam dla kogo dziergać a na zamówienie... twierdzę ze nie mam takich umiejętności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. W ostatnim czasie mocno ograniczyłam dzierganie dla "kogoś". Ale w rodzinie i wśród bliskich znajomych czasem nie umiem odmówić, Również pozdrawiam ❤️

      Usuń
  4. Śliczna pelerynka. :)
    Chyba każdy tak ma, że musi czasami dodać coś od siebie. :)
    Ja już parę nie robię na drutach w takich ilościach, jak dawniej, raz że nie mam potrzeby dla siebie ani dla rodziny, a na zamówienia obce nigdy nie robiłam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)