wtorek, 2 kwietnia 2019

Kartkowy marzec u Uli

W marcowej zabawie  z Ulą należało przygotować kartkę bożonarodzeniową w formie bombki.
Zrobiłam dwie, bardzo podobne do siebie karteczki, różniące się jedynie kolorem kwiatuszka poistencji czyli gwiazdy betlejemskiej. Obie karteczki mają element szydełkowej gwiazdki, dekoracyjną kokardkę i cekiny. Bazę karteczek stanowi biały karton wizytówkowy, na który nakleiłam zieloną brokatową piankę. Pod szydełkową gwiazdę dałam odrobinę zielonego sizalu. Nakleiłam na koniec po jednym kwiatuszku poistencji i dla dekoracji kulki nie wiem czego :-)
Dodałam również zawieszkę ze złotej nitki, dzięki której bombki można zawiesić na choince. Życzenia można napisać na odwrocie.   



Bardzo mi się podobają moje karteczki. Wiem, jestem nie skromna w tym momencie :-)

A to szydełkowa gwiazdka w całej swojej krasie:



Na zakończenie kolaż:



 i banerek: 


Teraz szybciutko do żabki, bo już czasu bardzo mało :-) 
Ciekawa jestem jak Wam się podobają moje karteczki. Już teraz dziękuję, za każde pozostawione słówko :-) 




17 komentarzy:

  1. Ewuniu, możesz być z siebie dumna, piękne karteczki! Szydełkowa śnieżynka jest wspaniałą ozdobą!
    Pozdrawiam cieplutko i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu duma jak najbardziej uzasadniona bo kartki są rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje karteczki :-)

      Usuń
  3. Śliczniutkie wyszły...a za sprawą szydełkowej gwiazdki nabrały lekkości :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądają! I ta urocza śnieżynka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, przepiękne karteczki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki :) Cieszę się, że trwasz w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I dobrze, że Ci się podobają. Przecież są bardzo ładne :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie poradziłaś sobie z wyzwaniem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)