niedziela, 28 stycznia 2024

Serduszkowe podkładki pod kubeczki

 Dzień Dobry. Dobrego dnia!

Dziś finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wszędzie serduszka, dużo serduszek 😀💓
U mnie na blogu też serduszka wrobione w szydełkowe podkładki pod kubeczki. Nie pamiętam już ile wykonałam takich zestawów. Są świetnym upominkiem, idealnie wpisują się w akcje charytatywne, a przede wszystkim ładną ozdobą na półeczkach. 
Wzór na serduszkowe podkładki pochodzi z bloga U ANTONINY. . Dziś mija dokładnie 11 lat kiedy serduszka u Antoniny pojawiły się u Niej na blogu. Wielkie dzięki Antonino 💓






Moje wcześniejsze serduszkowe serwetki można zobaczyć TU i TUTAJ 
Podkładki  wykonałam z kordonka Maja 5 Ariadny (50 g/210 m) szydełkiem 1,5 mm. Z jednego motka swobodnie wychodzi 6 sztuk i troszkę zostało. 
Ten zestaw powędruje do Jubilatki, która świętuje 50 urodziny.

Podkładki zgłaszam do CYKLICZNEGO SZYDEŁKA, szczegóły TU  
Banerek: 


Fajnie się składa, że moje serduszka współgrają z dzisiejszym finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej pomocy, którą wspieram całym sercem.



Żegnam się z Wami cytatem z Pisma Świętego. Dziękuję, że jesteście 💓


💓💓💓




14 komentarzy:

  1. Wspaniałe są! Ewo, dziękuję za dołączenie do zabawy. Prześliczy wzór I ta czerwień przyciąga jak magnes. Pozdrawiam Cię serdecznie. DT DIY MAJALENA

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serduszkowe podkładki.Chętnych na nie nie zabraknie.Świetnie nadają się na upominek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne podkładki serduszkowe. :)
    Ja wspieram WOŚP niemal od początku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka są zawsze piękne, takie serweteczki wykorzystywałam jako ozdoby na słoiki, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uciekł mi komentarz czy co ? Serduszka są sliczne, kiedyś robiłam takie serweteczki na słoiki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, włączyłam moderowanie. Za dużo spamu było. Nic nie uciekło. Dziękuję :-)

      Usuń
  6. Ewo - bardzo dziękuję za przemiłe słowa. Serwetki to już dla mnie wspomnienie, chociaż swoje wyciągam z szafy zawsze w okolicach Walentynek. Twoje są niezmiernie piękne. Pozdrawiam sredecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te podkładki w serduszka też je robiłam ale z filmiku AureliiMyszkiSzarej.
    Orkiestrę też wspieram i zawsze coś tam wrzucę do puszki a kiedyś jak moje córka była Wolontariuszem to miałam całe mnóstwo tych serduszek!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna wersja serwetek serduszkowych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)