poniedziałek, 18 marca 2024

Kartkowanie z Ulą - MARZEC 2024

 Witacie kochani 💓

Dziś przychodzę z marcową karteczką do Uli. W tym miesiącu Ula dała pełną dowolność co do techniki wykonania, z jednym warunkiem: musi być ptaszek. Szczegóły TU

Dla mnie najprościej było wykonać ptaszka szydełkiem. Potem kilka przymiarek i dobierania pozostałych elementów.  Ostatecznie, na karteczce mam ptaszka na kwiatuszku 😆 Starałam się utrzymać pastelową tonację. Bazą kartki jest jasno zielony papier dekoracyjny o gramaturze 250 g/m3. Tłem dla ptaszka kartonik ze starego kalendarza przycięty ząbkowanymi nożyczkami. Pozostała elementy wyłowiłam z pudełka "skarbów". Kartka ma format A5. Mnie się podoba. 




Szydełkowy wzór ptaszka znaleźć można na Pintereście KLIK . Dorobiłam mu skrzydełko w formie serduszka (KLIK), oczko to samoprzylepna półperełka. 

Kartki od początku zabawy w br.:

Baner: 


Kończąc losuję jeszcze dla Was i dla siebie cytat na dziś z Ewangelii według Świętego Marka:

"Co Bóg złączył, tego niech człowiek nie rozdziela" - Mk. 10,9


Dziękuję za odwiedziny i każde pozostawione słowo w komentarzu. Wszelkiego dobra Wszystkim 💓


26 komentarzy:

  1. Super pomysł na szydelkowego ptaszka jako ozdoba kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ptaszek Ewuniu, fajna kartka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten Twój szydełkowy ptaszek , przyznaję że ja na to nie wpadłam żeby wydziergać ptaszka na szydełku i super że przysiadł na kwiatku. Fajna ta kartka Ci wyszła. A cytaty z Pisma Świętego takie prawdziwe że chyba też po nie sięgnę !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Cieszę się, że zamierzasz sięgnąć do cytatów biblijnych. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Bardzo ładna kartka, a szydełkowy ptaszek ze skrzydełkiem z serduszka, to tata wisienka na torcie. Wszystko tak pięknie i starannie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła, ptaszek uroczy,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowy ptaszek- bardzo oryginalnie:) jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka ptaszek wygląda super i te serduszko zamiast skrzydła łał pozdrawiam Ewo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten ptaszek i pięknie wkomponowałaś go w kartkę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka z ptaszkiem szydełkowym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pomysłowo! Uroczy jest ten ptaszek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szydełkowy ptaszek fajnie ozdabia kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna ta kartka z szydełkowym ptaszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na karteczkę z ptaszkiem szydełkowym :)
    Jest gdzieś na niego wzorek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Link do schematu na ptaszka jest pod ostatnim zdjęciem. Kliknij w "Klik"

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)