piątek, 17 maja 2024

Ozdoby do włosów i zabawy blogowe

Dziś przychodzę do Was z uroczymi gumeczkami i spineczkami do włosów z szydełkowymi kwiatuszkami. 





Te małe robótki pasują aż do trzech zabaw blogowych w maju:

1. Coś prostego - Flora u Reni  - szczegóły TU ➖ KLIK

Kwiatuszki wszelkiego rodzaju to flora :-) 

2. Małe dekoracje u Splocika - szczegóły TU ➖ KLIK

Gumki i spinki do włosów są małymi dekoracjami :-) 


3. Rękodzieło i przysłowia u Splocika - szczegóły TU ➖ KLIK

Wybrałam z przysłowia  "Ręka pracuje, głowa rozkazuje:" słowo GŁOWA. Jak głowa, to na głowie włosy. Ozdoby do włosów moim zdaniem się wpisują. 


Jak zawsze - kończąc na dziś życzę wszystkim wszelkiego dobra.



26 komentarzy:

  1. Brawo Ewo, fajnie ogarnęłaś zabawy, spineczki zawsze modne,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę,że nie tylko ja mam "zamówienie" na taki prace;) moje dopiero w sferze przygotowań. Pięknie Ci wyszły i na pewno będą ślicznie sie prezentować na malutkiej główce. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, głowę też wypada udekorować. :)
    Świetne są te małe drobiazgi. :)
    Spryciula z Ciebie - takimi maleństwami pogodziłaś trzy zabawy, no no. :) :) :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu z przysłowiami, a pojawią się one także w podsumowaniu maja w galerii Małych Dekoracji.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że masz dla kogo robić takie małe ozdoby. Podobają mi się szczególnie te gumki i fajnie że opędziłaś nim aż 3 zabawy !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne! Bardzo dziewczęce i pełne uroku.
    Pozdrawiam, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spinki i gumki świetne i pomysłowe. Doskonale zinterpretowałaś zabawy blogowe prezentując te drobiazgi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby do włosów dla dziewczynek !Jesteś mistrzynią szydełka -podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne spineczki 🙂 jak moje wnuczki były małe też takie robiłam, tylko kwiatuszki były frywolitkowe 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko, moja najstarsza wnuczka (19 lat) też lubiła takie cudaczki :-)

      Usuń
  9. Fajniutkie ozdoby do włosów :).

    Jakby kwiatek był większy, to sama bym chętnie taki nosiła na gumce ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł. Można też nosić na ręce jako bransoletkę :-)

      Usuń
  10. Bardzo fajne ozdoby. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne spineczki i kwiateczki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł na oryginalne ozdobienie gumek i spinek do włosów. Urocze kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze, niepowtarzalne ozdoby do włosów - zarówno spinki, jak i gumki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)