piątek, 20 kwietnia 2018

Włóczkowe bransoletki

Pomysł na włóczkowe bransoletki wypatrzyłam w Pintereście. Ponieważ wydały mi się łatwe i szybkie w wykonaniu zaproponowałam Seniorkom zabawę z włóczką w tym temacie. 
Najpierw zrobiłam jedną na wzór. Podwójną włóczką akrylową, szydełkiem 4,5 mm wykonałam łańcuszek takiej długości, aby owijał nadgarstek 8 razy. Na jednym końcu zrobiłam pętelkę, na drugim przyszyłam guzik. 


Drugą robiłam już razem z Seniorkami na zajęciach. Kolor ekri. Piękna włóczka bawełniana. Ozdobny, duży guzik.


A to owoce wspólnej szydełkowej terapii :







Nie sposób opisać fantastycznej atmosfery towarzyszącej włóczkoterapii.  Dziewczyny, które nie szydełkowały piekły przepyszne ciasteczka. Były to jabłuszka zapiekane w cieście francuskim.


Pracy towarzyszyły także wspólnie śpiewane piosenki i opowiadane śmieszne historyjki. 

4 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł na dodatek ożywiający strój oraz na wspólne spędzenie czasu :) ciasteczka zaś wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiała być fajna zabawa . Super pomysł na takie zajęcia a przy okazji powstały fajne bransoletki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa był super. Do szczęścia nie trzeba dużo. Odrobina zainteresowania i wspólne spędzenie czasu. Pozdrawiam Aniu :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)