poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Kocyk dla maluszki :-)


Jakiś czas temu koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kocyka dla mającej się urodzić wnuczki innej koleżanki. Nie ma problemu - pomyślałam sobie. Robiłam już kocyki dla dzidziusiów więc wprawa jest, pójdzie szybko. 
Tymczasem wcale tak nie było. Guzdrałam się niemiłosiernie długo. W międzyczasie zajmowałam się innymi drobiazgami. Z dnia na dzień odkładałam robótkę, a tu dzidzia się pospieszyła, przyszła cała i zdrowa na świat a kocyka jak nie było, tak nie było.
Zdecydowałam, że zrobię podobny do tego kocyka KLIK . Zmieniłam tylko bordiurę. 



W plenerze: 



Moja ulubiona włóczka na dziecięce kocyki. Wyszło 2 i pół motka, czyli 3 000 m. Szydełko 3 mm.
Wymiary: 70 x 85 cm


Dla przypomnienia schemacik


  Bordiura (u mnie tylko pierwszy, drugi i ostatni rząd)


Pozdrawiamy serdecznie z moją Mamusią i Noreczką :-) 


7 komentarzy:

  1. Śliczny, delikatny kocyk. Idealny dla maluszka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten kocyk a widoczek w tle bomba , gdzie jest tak ładnie??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Czasem zabieram mamę nad zalew w moim mieście. Rejów, to nasze ulubione miejsce :-)

      Usuń
  3. Piękny kocyk! Rozumiem Cię, często też mając coś w planach robię wiele innych rzeczy byle nie to co trzeba;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Muszę coś a tym zrobić, bo na drutach mam sweterek do komunii a wena poszła sobie i już :-)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)